Wednesday, October 8, 2014

Your favourite nail polish - Top 5 pink

Sziasztok, 

Thimmyke másik színes kihívásának első körében a pink lakkoké a főszerep: ehhez válogattam kis fali polcomon:




Ebben a posztban szigorúan a pink lakkokra szorítkoztam, a rózsaszínes darabok közül nem válogattam - ezt majd talán tavasszal teszem meg, mikor jön a pasztell ideje.



Claire's  - Junk 12544
 Egyik első matt glitter lakkom. Nagyon örülök neki, hogy nincs benne bar glitter - hajlamosak a gyártók azzal néha belepiszkítani egy-egy lakkba, ami már majdnem megtetszik. Minimum 2 réteg kell belőle, és sajnos eléggé pakolgatni kell a darabokat - cserébe nagyon lélekemelő és vidám lakk!



Calire's - Soda Pop 87705
Baromi csalóka ám az üvegben! az ecsetes képen látszik mennyire is "fed" valójában. Fehérre kenve imádom, még azt is elnézem neki, hogy az ecset olyan, mint egy könyvelő idegszálai éves zárás közben...


Moyra - Glamour 804
Ez a lakk is inkább manikűrök feldobására jó, önmagában kicsit nehezen érvényesül. 




Moyra - Vivid Sand 715
Mikor bejött ez a kollekció, tudtam,hogy ez az egy darab lesz, amit meg fogok venni, de ezt viszont azonnal! Minden körmön kicsit erős, de accent nailnek vagy mással kombinálva jó nyári mani alapanyag.



China Glaze - Bottoms up
Imádott China glaze neon creme kollekciójának egyik darabja. Tudom, sokan nem szeretik az állagát - hát tény, hogy nem egy leányálom, de nekem megéri az extra munkát az eredmény.


Kiscsopotban:

Nektek mik a kedvenc pink lakkjaitok? Melyik az, ami esetleg nagyon nem vált be?

4 comments:

  1. Pink? Lovely 151, Moyra Vivid sand Shocking Pink és Moyra 78.

    ReplyDelete
  2. Manhattan M&Buffalo 14, Moyra Vivid Sand Party Pink és Aden No 61 :)))

    ReplyDelete
  3. Úgy látom Moyra sokaknak bejön:) Kíváncsi leszek a holnapi manikra :)

    ReplyDelete
  4. A Vivid sandet én is szeressem. :3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...