Monday, October 13, 2014

Lovely St. Tropez accented with Zoya Lux

Sziasztok, 

A pink manikűr után kedvem támadt valami kis csajos, de visszafogottabb lakkozáshoz, ezért elkezdtem a falam babarózsaszín részlegén keresgélni. Végül Lovely St. Tropez selyemcukorka lakkja győzött és kiegészítésnek Zoya Lux került a gyűrűsujjamra. Extra gyors manikűr volt, maximum 10 perc alatt megvoltam vele - szeretem, mikor nem kell fedőlakk semmire :)

Természetesen a hétvégén 4 körmöm letört, ebből 2 a "swatch" kezemen... Pedig már úgy készültem Thimmyke kihívásainak következő állomásaira... Így most maradnak a sima, egyszerű, kevés felületet igénylő manikűrök (pár napig).




A ti körmeitek hogy bírják az őszt? Milyen manikűrt csináltok, ha épp az összes  megadta magát és rövid a körmötök? 

6 comments:

  1. Szép lett! Sokan írják, hogy törik a körmük, nekem is a bal kezemen, de inkább csak lemezesedik, próbálok kíméletes lakkokat használni, amit könnyű lemosni, pl. glittert, homoklakkokat kerülöm egy ideig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ójaj nekem... Glitter és homoklakkmentesen létezni:)?! Nekem mondjuk saját hülyeségből tört le (olyan vehemenciával pakoltam és takarítottam hétvégén), szóval remélem ha odafigyelek plusz szedek egy kis vitamint akkor jobb lesz.

      Delete
  2. Nagyon szép párosítás! :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...