Friday, October 24, 2014

Your favourite nail polish - Top 5 orange

Sziasztok, 

Az ősz színeivel a sütőtök lakkok jönnek majd, most pedig a "sima" narancssárgák:





 China Glaze - Riveting
Totál brutál glass fleck narancs lakk! 2 rétegben csodásan fed, és szinte már fáj sokáig nézni...ITT láthattok régebbi képeket róla sima és matt fedőlakkal is:)

Sinful Colors - Courtney Orange
Egy dollárért vettem, és elég hamar belopta magát a szívembe. Fekete alapon mutat legjobban, sajnos önmagában csak csilliárd rétegben fed.

Essence - What do U think?
Cukker pasztellbe hajló narancsos lakk, arany mikrocsillámokkal. Sajnos ez a csillám dolog főleg az üvegben látszik, se a képeken, se a körmökön nem valami feltűnő. Az ecset sajnos még a régi Essence ecset, gyakran adódik nehézségem kutikula környékén ívesen festéssel.

Lovely - Baltic sand Nr1
Életem egyik lakk-szerelme. Amióta megjelent, ez a Tuti Nyári körömlakkom, és az üveg kb már csak a harmadáig van. Imádom a textúráját, a finisét, a színét, a tartósságát, az ecsetét, az árát, szóval majdnem mindent!! Az egyetlen, amivel nem sikerül barátkoznom, az az új Lolvely üvegek formája... Állandóan a szívbaj kerülget, mert majdnem felborítom:)

China Glaze - Sun of a Peach
Sajnos a képek nem adják vissza, hogy mennyire neon is ez a lakk. Szinte világít!! Ennek a kollekciónak krém finisű 6os szettjét vettem meg a Naillandnél régebben, és mindet szeretem. Sajnos felkenni rémálom, 3 réteg kell, csíkoz, húzza az előző réteget és félmattra szárad, mindezek ellenére annyira különleges és szép az összes szín, hogy megéri.

Színben nálam Sun of a Peach vezet (kb 3 óra múlva már tuti másik lenne), Lovely ecsetjét szeretem legjobban és Riveting textúráját.

Csopikép:


Nektek van neon narancs lakkotok? Hogy boldogultok vele?

1 comment:

  1. Van egy narancs gel look Moyrám meg egy Opi is, ami már inkább sütőtökszín, Chop-sticking to my story, ezt a héten vettem elő és elég régi darab. Ennyi, nem vagyon narancssárga-mániás. A Lovely-üveg szerintem is elég instabil, más lakkosüvegekkel nincs ilyen problémám.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...