Monday, October 27, 2014

Something Blue with Pet'la

Sziasztok, 

Végre nekem is van Pet'la Plate-em!!!
Két lemezt vettem pár napja (Feathers és Tu-Turkey-Key) és alig vártam, hogy próbára tegyem őket!



Mivel a kihívások miatt kék manim rég nem volt, ezért összeszedtem az aktuális kedvenceket és nekiálltam lakkozgatni. Tudom, hogy nem bonyolult, és a nyomdázás sem annyira ütős kéken kékkel, de én imádom az ilyen visszafogott megoldásokat! Szeretem kombinálni hasonló színek különböző finiseit is. 

alap: Lovely St Tropez kék
gyűrűs ujj: Zoya Vega
nyomda: Moyra kék holo

A Lovely lakkot egy álom használni - mind a 3 rétegét:)! A szatén finis rákfenéje, hogy ugye nem kenünk rá fedőlakkot, ennek következtében még sok sok perccel (vagy meg merem kockáztatni, hogy órákkal) a felkenés után is kicsit sérülékenyebb, mint egy Seche Vite bombabiztos lemez alatt bármi. Sikerült is flancos absztrakt mintákat aludnom mind a 8 sima kék körmömre. Nagyjából lefekvés előtt másfél órával kentem fel, de legalább tudom, hogy legközelebb óvatosan kell bánni vele. Reggelre viszont olyan szinten vált cement keménységűvé, hogy a nagyrutinom meg sem kottyant neki! (Arc- és kézradírozás, körömkefe, hajmosás és hajszárítás nem kis hajmennyiséggel+hosszal) Most egy napja van rajtam ez a manikűr, és semmi kopás nincs a körömvégeimen, ami nagyon nagy szó nálam. 
Zoya Vega - tudtam, hogy nagyon fog tetszeni,  de Luxból kiindulva csak egy körmömre mertem felkenni. Nem igazán várom a lemosást... 
Moyra kék csoda holójáról már írtam (ITT). Sajnos nem lehet annyira kivenni a levélmintákat, vagyis inkább semennyire így a képet elnézve... Én tudtam egész nap, hogy ott bizony levelek vannak és ezzel eléggé feldobta a kedvem! A Pet'la lemezzel teljesen meg vagyok elégedve, nekem a mélysége is bejön, nagyon jó volt használni. A teljes minta mérete nagyon nagy, szerintem senkinek sem lehet olyasmi problémája, mint az első szériás Bundle Monster lemezekkel.



Ti is szoktatok monokróm manikűrt csinálni, vagy jobban szeretitek kombinálni a különböző színeket? Finisekkel hogy álltok?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...