Sunday, August 16, 2015

piCture pOlish - magic

Mikor megláttam Edina posztját instán a collaboration shaderől hihetetlen izgatott lettem, zavart, boldog, csalódott, büszke és motivált pár másodperc leforgása alatt. 




Azt hiszem az "izgatott" nem szorul különösebb magyarázatra, a továbbiak viszont igen. Össze voltam zavarodva, mert úgy emlékeztem, hogy a collaboration shade-ek egy-egy piCture pOlish Blogfest nyerteseinek munkájakánt látnak napvilágot - nem emlékeztem, hogy láttam volna posztokat az elmúlt 1 évben a nagy bloggerek írásai közt "blogfest" taggel ellátva. Nem tudtam, hogy a szabályok változtak, vagy ennyire béna voltam, és nem vettem észre, hogy máris lement egy újabb kör a versenyből. Boldog voltam, meg egy olyan lakkot láttam a képeken, amit tudok hordani az irodában, még akkor is, ha az épületben dolgozó legkonzervatívabb munkatárssal van betervezve egy megbeszélés. Kicsit csalódott voltam, mert mire észbekaptam már nem volt a Nailland webshopjában és a standon sem. Elmondhatatlanul büszke voltam, hogy Edinának, a Nr1 magyar lakkos bloggernek lehetősége volt alkotni egy ilyen szépséget pp Jules-szal. Motiváltnak éreztem magam, mert ez a lakk megadta azt a löketet, amire szükségem volt, hogy végre több időt és energiát fektessek a blogba. Tudom, hogy soha nem leszek világszinvonalú blogger, mint Edina vagy Lexa, de szeretném kihozni a lehető legtöbbet magamból és a blogból. Ez után a kis szentimentális szösszenet után jöjjön végre A Lakk maga:)

Az üveg, az ecset és a kupak tökéletes - mint minden ppnél. A lakk formulája kicsit trükkös, az első réteg után kétségeim átmadtak, hogy milyen lesz a fedése, de a második után minden megoldódott. Elérkeztünk a színhez, vagyis inkább a színekhez. Tudjátok, hogy imádom a multikróm lakkokat, és ha még holóval is társulnak, úgy érzem főnyereményre leltem. Az alap egy metál-rózsaarany-holó ami szépen nudera vált, majd egy icipicit zöldesbe is - de ez már csak a csuklótörés határán, szóval senkinek sem kell aggódnia, csak exrém körülmények közt csalogatható elő ez a szín. Szerettem volna valami csajosat de visszafogottat nyomdázni, ezért MoYou Bridal 06os lemezét vettem elő és a fehér MdU nyomdalakkomat. 
Ha tetszik a lakk, itt tudjátok megrendelni (készlettől függően)



After I saw Edina’s picture on Instagram about her collaboration shade I felt thrilled, confused, happy, disappointed, proud,  motivated in only a few seconds. I think "thrilled" needs no explanation, but the starting from the next word I will go into details. I was confused, because usually collaboration shades come out as a result of the pp Blogfest, a nail art competition for bloggers. I did not know If I missed the last round (usually I read everyone's entry for it) or they changed the "rules" for new collaborations shades. I felt happy, because there is finally a gorgeous polish I can wear on a regular office workday even if I have meeting with the most conservative person in the building. I was a little bit disappointed, because almost immediately after the launch it was out of stock at Nailland. I way proud beyond imaginable that Edina, the Nr. 1 Hungarian blogger had the opportunity to create this beauty with  "pp Jules". I felt motivated, because this gave me the kick I needed to finally decide and dedicate more time to my blog. I know I would never be a world class blogger like Edina or Lexa, but I would like to give myself a chance and bring the best possible out from myself and from the blog.  And now after this sentimental section here come my thoughts about magic, the polish itself. 

The bottle, brush and cap are perfect as always :). The polish has a tricky formula, it seems a little bit thin and you might have doubts after the first coat, but the second one resolves everything. And then we arrive to the color. The colorS. You know how I adore multichromes and holos, and when the two combine we have a winner:)! The base is a metallic golden rose with holo flakies turning to nude, gold and at the very last point (when I almost broke my hand) I found green. You do not have to worry about it of you do not like green, this color only shows itself in extreme conditions. I wanted to add some extra  girly points to the manicure so I took my MoYou Bridal 06 plate and MdH white stamping polish. 
If you like magig, you can order from here - pending on availability:
piCture pOlish
Nailland












13 comments:

  1. 💖💕💞 szep fotok,csodas iras,jo kis poszt lett ez, es meg jol is all Neked ez a lakk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeeees a komment megjelent emojik helyett kerdojelekkel.csodas. :)

      Delete
    2. köszi:):) A kis cuki emojik meg a blogger platform hozzászólások résznél látszanak, szóval nincs semmi veszve!

      Delete
  2. Nagyon jól áll neked és a nyomda is telitalálat!

    ReplyDelete
  3. Nagyon jól mutat rajtad ez a lakk,a nyomda is nagyon jó választás volt. :) Annak pedig nagyon örülök,hogy motivált a lakk,mert valószínű,hogy több bejegyzésed lesz,amit olvasgathatok :D

    ReplyDelete
  4. Szuper volt a poszt bevezetője. :)
    Nagyon szép a lakk, jól is áll neked. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. köszi! úgy éreztem, hogy ez kikívánkozott :)

      Delete
  5. Zsóka, nagyon szépek a képeid, elképesztő változáson mentek át nagyon rövid idő alatt! :) És gyönyörű rajtad a Magic!!! <3 Meg amúgy is <3<3<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon nagyon köszönöm a pozitív visszajelzést:):)

      Delete
  6. Nagyon szép, végre valaki nyomdázott! :) Én is fehér mintát álmodtam rá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tényleg gyönyörű lakk! úgy érzem, hogy a fehéren kívül jelenleg mással nem is szeretném soha kombinálni:)!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...