Saturday, September 12, 2015

Alopecia Awareness






Ezt a manit az Alopecia Awareness hónap alkalmából készítettem - még valamikor hó elején viseltem. CbL Atruro-t kentem fel első nap (amit előtte valamiért a képzeletbeli "tél" kosaramba pakoltam... ki érti ezt), de mikor már második napja volt rajtam, fel akartam dobni valamivel. I am Free és Young Turks után nyúltam, illetve a Deep V matricáimat is elővettem a fiókból. Sajnos kicsit benéztem a dolgot: egy réteg I am Free nem fedte el teljesen Arturo-t, belőle 2 kellett. Sajnos emiatt erősen 3D lett a manikűr, amin még a nagyon vastag réteg EverGlaze sem segített eléggé. Legközelebb tuti sötétebb színeket párosítok, hogy ne ütközzek ebbe a problémába. Összességében elégedett vagyok az eredménnyel, de nem tetszik annyira, hogy a kedvenc manikűrjeim közé soroljam. Minden kép természtes fényben illetve árnyékban készült:)

This post comes out today for Alopecia Awareness - although I wore it beginning of September. I reached for CbL Arturo, a polish that I placed in my imaginary "winter" basket previously. I wore it on its on Monday, and Tuesday I spiced it with some other CbLs (Young Turks and I am Free). Since the polish was as dry as possible I took my nail vinyl envelope from my drawer and put some Deep Vs as accent to middle and ring fingers. One coat of I am Free did not cover Arturo as I wanted, so I added a second layer. This unfortunately resulted in a higher polish level... I topped it with Ever Glaze, but I could still see the uneven surface. Next time, I would definitively go with darker colors to compliment the base. Overall, I am kind of OK with the outcome, but not enough to categorize this one as my favorite manis. All below pics were taken in natural light and shade:)





7 comments:

  1. Ez a manikűr gyönyörűségesen szép lett! *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi:)! Jó alaponyagokkal dolgozam :P

      Delete
    2. Az igaz. ;) Ezek a lakkok egytől-egyik kiemelkedőek! :)

      Delete
  2. Pedig szép lett, nekem is nagyon tetszik! Szeretem az ilyen letisztultabb manikat, üdítő néha a sok nyomdázott, színes mani után ilyet látni.

    ReplyDelete
  3. Jaj, Zsóka, itt is le kell írnom, hogy ez mennyire tetszik!! *_* *_* *_*

    ReplyDelete
  4. Nagyon szép lett! :)

    ReplyDelete
  5. Szerintem nagyon szép lett, remekül illenek ezek a színek egymáshoz!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...