Friday, November 14, 2014

NYEREMÉNYJÁTÉK

Sziasztok, 

Szeretném, ha nem csak én járnék jól a lakkimádattal,ezért egy kis nyereményjátékot hirdetek: mától lehet gyűjteni az esélyeket egészen november végéig.

Mi lesz a nyeremény?
- 1 általad választtott Picture Polish lakk - Nailland készlettől függően
- Rimmel Sweetie Crush Candy Floss Cutie és Blueberry Whizz

forrás: picturepolish.au

Kik vehetnek részt a nyereményjátékban?
- Mindenki, aki rendelkezik magyarországi postacímmel, vagy személyesen át tudja venni a csomagot Budapesten

Hogyan lehet nyerni?
- Likeolj Facebookon (+2 esély)
- Oszd meg Facebookon a nyereményjátékot (+1 esély)
- Kövess Instagramon (+1 esély)
- Kövess Bloglovinon (+2 esély)
- Kommenteld EZT a bejegyzést, hogy tudjam,milyen posztokat látnál szívesen a jövőben (+3 esély)

Végezetül írd meg nekem kommentben, hogy mivel gyűjtöttél esélyeket és milyen PP lakkot szeretnél, ha te nyernél:)

Sok sikert mindenkinek!








27 comments:

  1. Facebookon likeoltam az oldalad: Nóri Korán és Nora's Diary néven
    megosztottam: https://www.facebook.com/norassdiary/posts/834092516643168
    bloglovin': norcsoo
    A bejegyzéshez Nóra Korán névvel kommenteltem. :)

    PP lakkot választani...hát, lehet egyáltalán?:D Talán a Bridget. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utóirat: nálam is játék van, nézz be:) http://norasdiaries.cafeblog.hu/2014/11/09/karacsonyi-nyeremenyjatek/

      Delete
  2. Követlek bloglovinon szaszmacs néven, megosztottam a játékot facebookon:https://www.facebook.com/szandra.szikora/posts/871702262853413
    és miről olvasnék? - Hm, amiről eddig is: sok-sokk lakkról, technikákról :)
    Ha én lennék a szerencsés, szinte biztos, hogy a Monroet választanám :)
    Köszi a játékot!

    ReplyDelete
  3. Köszönjük a játékot :)
    Facebookon Mazsola Manikűrjei néven likeoltam az oldalad :)
    Megosztottam facebookon itt : https://www.facebook.com/mazsolavilag/posts/1551635711717021
    Követlek bloglovinon mazsozs néven :)
    Milyen PP lakkot szeretnék , ez nehéz kérdés végül a fool's gold

    ReplyDelete
  4. Smink és a többi néven likoltam az oldalad (+2 esély), és ugyanezzel a névvel osztottam meg: https://www.facebook.com/sminkesatobbi/posts/795443877182845 (+1 esély).
    Instagramon is követnélek, de nem talállak így hirtelen, talán érdemes lenne belinkelned a posztba :)
    Bloglovin'on phoenix néven követlek (+2 bejegyzés), és ezzel a névvel írtam kommentet a linkelt bejegyzéshez (+ 3 esély).
    Monroe, Douceur, Kryptonite, Columbia... Lehetetlen választani :D Talán mégis a Douceur :)

    Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  5. Szia! Köszönjük szépen a játékot és a lehetőséget! :)
    Facebook-on Noémii Somogyi néven lájkolom az oldaladat. (+2 esély)
    Megosztottam Facebook-on itt: https://www.facebook.com/noi1322/posts/874809929241937?pnref=story (+1 esély)
    Instagramon sajnos nem talállak. :(
    Kommenteltem a bejegyzéshez ezzel a névvel. :) (+3 esély)
    Blogovin-on Noémii Somogyi néven követlek. :)

    PP lakként az Ultra Violence-t választanám. :)

    ReplyDelete
  6. Szia!
    Viktória Láposi néven követlek a Bloglovin'on,
    Facebookon Viktória Nagyné Láposi néven, és meg is osztottam...
    ha én nyerek, nem tudom, hogy fogok választani, annyi klassz lakk van...de valahogy majd megoldom! :-)

    ReplyDelete
  7. Szia!

    Bloglovinon Barbara P. néven követlek, a facebookon pedig Barbara Papp névvel lájkoltam az oldalad.
    Instagrammon nem talállak, illetve akit találtam ilyen névvel az semmit nem tett még közzé. Ha mégis te lennél az, akkor p.barbi néven követlek elvileg ott is :)

    A PP lakkok közül pedig most talán a Lizzie, a Midnite Meteor és a Voodoo tetszik a legjobban. Ha nyernék a Voodoo-t választanám :)

    ReplyDelete
  8. Szia!

    Köszi a játékot :)
    Bloglovinon PannaU néven, Facebookon Panna Udvardi néven lájkoltalak. Megosztottam a játékot https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1494207684191171&id=100008058614661&pnref=story, illetőleg az Instagramon én sem találtalak, ha mégis az vagy ott, aki akkor cherchezlafemmeblog néven követlek.
    Kommenteltem a bejegyzést is :)
    PP lakkok közül a Bridget és a Bewitch között vacillálnék.

    ReplyDelete
  9. Szia :) Először is köszi a játékot! :)
    Dóra Kern néven lájkoltalak facebookon, és ezen a néven követlek Bloglovinon. Megosztottam a játékot! :) Kommenteltem a bejegyzést.
    Ha nyernék,Istenem, de jó lenne!.. Hát nézegettem a lakkokat,és nem tudom miért, a kékek fogtak meg, azért a Hope-t választanám. :)

    ReplyDelete
  10. Köszi a játékot :)
    Face-en Körmendi Szilvia néven like-oltam az oldalad és megosztottam a játékot is: https://www.facebook.com/szilvia.kormendi.54/posts/358513774323101
    Mivel most találtam rá a blogodra még kicsit körül kell nézzek nálad ahhoz, hogy véleményem legyen a tipp adáshoz.
    Ha pedig esetleg én nyernék, hát, nehéz csak egy PP lakkot kiválasztani, mert mind olyan szép - meg hát ki tudja melyik lesz kapható, de a legnagyobb álmom jelenleg a Monroe. Ha az nincs, akkor tetszik még az Eyre, a Focus és a Hope.
    Köszönöm a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  11. Köszi a lehetőséget! :)
    Facebook: Rio Blake
    A megosztás linkje: https://www.facebook.com/crazyrio/posts/766705070032368?pnref=story
    Instagram: blackbutterfly122
    Bloglovin': blackbutterfly
    Rio Blake néven kommenteltem a bejegyzést.

    A piCture pOlish lakkok közül Bridget az abszolút kedvencem. :)

    ReplyDelete
  12. Köszi a lehetőséget. FB-n Nagy Mátka néven követlek és osztottam meg a játékot, többi helyen M. / M.egyszerukormok néven vagyok jelen. :)
    Nincs PP lakkom, számomra a megengedhetetlen kategória, de mindig ábrándozok. :) A Whimsy és a Grace a legszebbek, legalábbis nekem. :)

    ReplyDelete
  13. Facebook like+Share komment a blogon. Szerencse fel ( asszony imádja ezeket, én meg már karácsonyra gyúrok)!

    ReplyDelete
  14. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! :) Az összes feltételt megcsináltam, kivéve a facebook-os megosztást (de ott is követlek);) A eyre,sizze,grace lakkok a legszebbek :)

    ReplyDelete
  15. Facebook like (Soós Tímea), osztás, komment a bejegyzéshez. Color storm, Sizzle, Bette :)

    ReplyDelete
  16. Szia,
    Facebook-on nem vagyok, instán viszont nem talállak. :( A másik bejegyzést kommenteltem, PP lakkok közül pedig valami jó kis kéket választanék. :)

    ReplyDelete
  17. Szia! Hihetetlenül szuper ez a nyereményjáték, soha, senkinél nem lehetett még PP lakkot nyerni!!!
    Akkor sorra veszem az esélyeket:
    - magyarországi postacímmel rendelkezem
    - likeoltalak Facebookon (Nagy Zita)
    - megosztottam Facebookon a nyereményjátékot: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10152399332981680?pnref=story
    - követlek Instagramon fairyfelicita néven, ha bottledcolours a neved...
    - követlek Bloglovin'-on Zita Nagy néven
    - kommenteltem a bejegyzést
    - PP lakkok közül a leginkább tetszenek: Eyre, Focus, Antique, Monroe, Orbit, Paradise... de igazából nem tudok választani :)

    Nagyon tetszik a blog a jelenlegi formájában, nem tudnék változtatásra javaslatot tenni. Mindig olvasom.

    ReplyDelete
  18. Szia!
    Köszönjük a játékot :)
    Facebookon Kalotáné Schmidt Renáta néven likeoltam az oldalad :)
    Megosztottam facebookon : https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/369238543245368?pnref=story
    Milyen PP lakkot szeretnék : A CORAL REEF nagyon-nagyon szép! :)
    A blogodból igazból nem hiányolok semmit, minden mennyiségben jöhetnek a posztok! :)

    ReplyDelete
  19. Szia. :)
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra, hátha mellém szegődik a szerencse. :)
    +2 esélyért lájkoltalak facebookon Nikolett Gulyás néven
    +1 esélyért megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/nikolett.gulyas.58/posts/779204565472890?pnref=story
    +2 esélyért követlek Bloglovinon GhostGirl néven
    +3 esélyért írtam kommentet is :)
    Instagramon sajnos nem találtalak, pedig szívesen követnélek :(

    Nehezen ment a választás, de ha én nyerném, a PP Pandora lakkot választanám. :)

    ReplyDelete
  20. Szia,
    Zsuzsa Gataine Radeczky néven lájkoltalak facebookon. Bloglovinon rzsuka néven követlek.
    Meg is osztottam a játékot: https://www.facebook.com/zsuzsa.gataineradeczky/posts/991234904237094.
    Köszi a játékot és amúgy nagyon szeretem a manikűrjeidet, több inspirációs alap volt :)
    Hja és az Eyre lenne a kiválasztott :)

    ReplyDelete
  21. Szia!
    Nora Piros néven lájkoltalak Facebook-n.
    Bloglovin-on Alanoraként követlek.
    Instagramon alanora-ként követlek szintúgy.
    És írtam kommentet is:)

    Ha véletlen én lennék a szerencsés, akkor a Peacock-ra voksolnék.

    (Egy jó tanács: legközelebb linkeld be az egyéb aloldalakat, Fb-t, Instát vagy rakd ki őket az oldalsávba, mert így picit nehezebb követni a munkásságod :))

    ReplyDelete
  22. :) Na, elmentettem ezt már magamnak régebben, de csak most vettem észre, hogy még tart. Szóval!
    Facebook-on kedveltem az oldalt: Szelestei Rita néven.
    Bloglovinon és IG-n követlek: szelesteirita
    https://www.facebook.com/mindennapioromok/posts/345660012279486 Itt megosztottam a nyereményjátékot :)
    Az említett poszthoz pedig kommenteltem :)

    Ha nyernék, én a Bridget-et választanám. Ha épp nem lenne készleten, akkor pedig tuti kiegyeznék valami holo csodával :)

    ReplyDelete
  23. Szia!
    Dia Ponekker néven lájkoltalak facebookon.
    Bloglovinon P.Dia néven követlek.
    Instagramon ponidia néven követlek.
    Köszi a lehetőséget!:) Én legszívesebben technikákról olvasok, de szeretem nézegetni csak úgy az alkotásokat is, hátha vmi nagyon megtetszik:)
    És hát a PP amit választanék: Lagoon, Unicorn, Eyre, perpill ez a sorrend de bármikor változhat :D

    ReplyDelete
  24. Szia!
    Köszi a játék lehetőséget :)
    Facebookon mymomentnails néven követlek: https://www.facebook.com/mymomentnails/posts/307265349480461 itt meg is osztottam a játékot
    Instagram: @mymomentnails (még kereslek :) ), GFC: T. Andi
    Ha választani kellene akkor talán a Cian és a Lakodom ami perpill megfog ebben a márkában. De igazából bármi jöhetne :)

    ReplyDelete
  25. Szia. facebookon Komlós Franciska néven követlek (https://www.facebook.com/franciska.komlos) , Instagram: komlosfranci, Bloglovin: Franciska Komlós. A bizonyos bejegyzést pedig Komlós franci néven kommentáltam Választott PP lakkom pedig legyen a KRYPTONITE :)

    ReplyDelete
  26. Szia!
    Először is köszönöm a játékot! :)
    Rendelkezem magyarországi postacímmel, viviennepunk néven követlek Instagramon és kommenteltem a belinkelt bejegyzést. FB-om nincs, így azok az esélyek kilőve, tehát 4 eséllyel indulok.
    A választott PP lakkom a Kryptonite lesz! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...