Friday, November 7, 2014

Your favourite nail polish - Top 5 green

Sziasztok, 

Nagyon nehéz dolgom volt a kedvenc zöldeknél, de végül mellettük döntöttem:




Elérkeztünk a kedvenc színvilágomhoz:) Nagyon nehéz volt kedvenc zöldeket találnom, de lényegesem élvezetesebb volt számomra köztük keresgélni, mint a 7 sárgából 5öt kiválasztani:)

Zoya - Chita
Az első perctől kezdve odáig voltam és vissza. Az csak plusz pont, hogy egy rétegben is vállalható a fedése, tartós, és könnyebb lemosni, mint sok más liquid sand lakkot.
Elég erőteljes szín teljes manikűrnek, de zöld imádatom miatt simán viseltem így is!


L'Oréal - Majestic Green
Kicsit lime oldalról közelítve a zöldekhez abszolút kedvenc. Az ecset fölött nem tudok napirendre térni. Nem értem, hogy egy ekkora üvegbe ez hogy fér bele, hogy nem fogyott még el a lakkom. Sokáig kerülgettem ŐT a drogériákban, mert kiszámoltam, hogy egy ml legjobb esetben is 240 Ft/ml (OPI árkategória feletti). Végül megvettem, felkentem, dobtam egy hátast a pigmentáltság miatt és minden esetleges "jaj nem kellett volna ilyen drága lakkot venni" elszállt.


Flormar Satin Matte - Curry
Bár az itthon készített currynek kicsit más a színe, attól még ezt a Satin Matte lakkot is csak dicsérni tudom. Sokaknál ez a szín kiveri a biztosítékot, de én imádom, és kifejezetten szépnek tartom.


Lovely Mirror nails - Nr2
Valószínűleg elsőre ugyan az szúr szemet Nektek is, ami miatt én sikítófrászt kaptam, mikor itthon letekertem a kupakot. MIT KÉPZEL EZ AZ ECSET?!?! Rakoncátlan, nem tudja hol a helye, mutogatja itt magát. Szerencsére olyannyira kilóg a sorból, hogy semmi de semmi vizet nem zavar, mikor a lakkot felkenem. A lakk maga viszont csillagos ötös, mint a többi mirror nails. Egy rétegben fed, nagyon jól lehet vele pecsételni de magában is szép és ami plusz pont, hogy a tipikusan problémás finis ellenére nem csíkoz. Már jó ideje remélem, hogy Lovelyék új színekkel bővítik a kínálatot.


Moyra - Holo 253
Hogy én mennyire örültem, mikor Moyra kijött a Holo kollekcióval! Annak meg még jobban örültem, hogy nem csak a konzervatívabb púderes, ezüstös irányba mozognak, hanem kék és zöld is helyet kapott a 6 lakk közt. Sajnos nem könnyű kezelni, és a tartóssága sem valami jó, de ár érték arányban még mindig szuper.


Csopi:

Ti is szeretitek a zöld lakkokat? Mik a kedvenceitek?

3 comments:

  1. Nekem ebből csak az első a klasszikus zöld, de a többi is nagyon érdekes szín. Nem sok zöld lakkom van, türkiz volt Rimmelből, Manhattanből, Moyrából, aztán most van egy menta Moyra, ami meg igazi zöld, az egy Catrice lakk, king of green vagy vmi hasonló neve van, igazi zöld :) Na, mikor azt felkenem, akkor kapom a megjegyzéseket, hogy zöld körmöm van. Sokaknak nem fér bele a komfortzónájába. Ilyen fényes zöldem egy van, Manhattan Magic Up kollekciós, azt nem nagyon szeretem. Ja, meg most jut eszembe, volt egy Manhattan Colour Land kiadás, tőlük is van egy zöldem, világos fémes zöld szín.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magic up nekem is megvan:) Tágabb zöld körbe férnek nekem is a lakkok, de azért szerintem ez mind az 5 zöld, még ha nem is klasszikus.

      Delete
  2. Kedvenc színem a zöld, nem csak lakkoknál, hanem ruházatban is.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...