Sunday, November 16, 2014

Essence - Peel off base coat review

Sziasztok, 

Nem szoktam és nem is tervezek posztot alaplakkokról, mivel a kopástesztekhez én túl türelmetlen vagyok, nem viselek el magamon egy manikűrt, ha elkezdett lekopni vagy lepattogni. Ma ennek ellenére egy speciális alaplakkról lesz szó, ami nélkül a csillámos és a liquid sand lakkokat nem használnám ilyen gyakran, ami nélkül kínok közt hosszú percekig kéne lemosni egy-egy macerásabb lakkot...


4 perc alatt "fakul ki" azaz áll készen arra, hogy felkenjük a mi kis problémás lakkunkat. Ezt az időt érdemes kivárni, mert amíg kicsit is opálos a lakk, kocsonyaszerű állaga van, és nem lehet szépen kenni rá semmit. Teljes száradása után viszont egy álom, hasonlóan kellemes rá felkenni a lakkot, mint Orly Bonderre, de még annál is gumiszerűbb. Az a tapasztalatom, hogy kicsit több lakot "eszik" egy köröm, a kisujj kivételével kétszer kell mártani az ecsetet.


A nehezen kezelhető lakk lefosztogatása közben pedig így néz ki. Sok blogger írta, hogy narifa vagy rózsafa pálcát használ, de én azokkal annyit bénáztam, hogy maradtam annál az eszköznél, ami születésem óta megvan, nem került semmibe és nem lehet elhagyni: a saját körmömnél:) Sokkal egyszerűbbnek találom levakarni, mint valami bottal szenvedni.



Előtte-közben-utána, volt nincs homoklakk:)



Látszik, hogy "csak" 95-98 százalékos a teljesítménye, de egy vattával pár másodperc alatt le lehet mosni a maradékot. Felmerülhet mindenkiben a kérdés, hogy mennyire tartós egy manikűr lehúzható alappal. A felületi, éles tárgyakkal való érintkezést mindenképp érdemes kerülni.
-Ha csak egy vagy két réteg homoklakkot kentem rá, nagyjából 2-3 napig bírta a manikűr, de meg kell említenem, hogy nem szoktam mosogatni (5 éve tökéletesen működő házimunka felosztásunk egyik bekezdése - más feladatokat vállaltam)
-Ha egy sima manikűr alá használtam és Seche Vittel fejeztem be akkor 3-4 napig volt vállalható a manikűr. Leszedni így is simán lehetett, pedig eleinte tartottam tőle, hogy a Seche Vite bebetonozza.

Ha kicsit is szeretne valaki spórolni idővel, acetonnal és vattával (és ki ne szeretne:)?) annak nagyon ajánlom! Mivel bespájzoltam 4-5 üveggel mikor akciós volt a fenti lakk, nem igazán követtem, hogy jelenleg melyik márkánál lehet venni hasonlót. Essence hivatalos oldalán csak a "gel nails at home" peel off alaplakkot találtam, de annak teljesen mások az összetevői, mint ennek. A lényleg a PVA, azaz PolyVinylAcetate lenne de benne nyomát sem láttam... OPI hasonló alaplakkját sem kerestem még Müllerben, Douglasban sem Marionnaudban, de remélem hogy lehet kapni, vagy hamarosan kapható lesz.

Milyen tapasztalatotok van lehúzható alaplakkokkal? Mit próbáltatok és milyen gyakran használjátok egy-egy manikűr alapjának?



8 comments:

  1. Ajj, egy ilyen alaplakk lenne az álmom, de az essence-nél akkor nem lehet kapni simát? Bosszantó -_- De nagyon köszi a posztot, hasznos volt! :)

    ReplyDelete
  2. Én még "kéz alól" szereztem belőle, nagyon szeretem. Minden csillámos vagy homok lakk alá ezt kenem és tényleg hamar eltávolítható. A lényeg, hogy felkenés után 3 órát ne érje kezünket meleg víz. Tényleg teljesen jól bírja 3 napig, egyszer-kétszer viszont jártam úgy, hogy sokat mosogattam és az egyik ujjamról egészben levált a lakk, alapostól mindenestől. :D

    ReplyDelete
  3. Az OPI-t szerettem volna kipróbálni, de sajnos egyik drogéria láncban sem találtam belőle. Az Essence Peel of base coat nekem összekapta a rákent krémlakkot (GR fekete), viszont a glitteresek alá mehet, mert azokon nem látszik, ha összkapja egy picit az első réteget. De úgy látom, neked másfajta Essence-ed van, nem is tudtam, hogy többfélét is kiadtak belőle. Szerintem hiánycikk a piacon az ilyen lakk, jó lenne, ha lehetne kapni jó minőségűt folyamatosan, tuti lenne rá kereslet.

    ReplyDelete
  4. érdekelne ez a jól működő házimunka-felosztás :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Páromé a konyha, enyém a fürdőszoba. Ő szokott takarítani és az élelmiszer-utánpótlásról gondoskodni, a heti menüt kitalálni, én biztosítom a tiszta ruhát és hogy mindig legyenek itthon tisztítószerek stb. Dióhéjban ennyi:)

      Delete
  5. Csillámos lakkokhoz életmentő lenne, de nem tudom, hogy sikerülne kivitelezni, hogy ne érje semmilyen erős behatás :) Nekem mosogatógépem van, de azért használom a kezemet :) rajtam semmilyen lakk nem bírja sokáig, max. 3 nap.

    ReplyDelete
  6. Az állandó kollekciósból volt,de eladtam mert nálam nem igazán vált be.
    Opi nekem is kéne,van DL-ben is állítólag az a legjobb.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...