Friday, November 14, 2014

Your favourite nail polish - Top 5 blue

Sziasztok, 

Top5 öt választani nem könnyű dolog... nagyon nem. Főleg, ha kékről van szó.



Mikor azt mondom, hogy nagyon nehéz volt,  akkor értsétek ezt úgy, hogy több mint egy órát szenvedtem a polcom előtt, oda/vissza pakolgatva a lakkokat. Arra a megállapításra jutottam, hogy top 20 sem lenne elég :(... Imádom a kék színt, soha nem elég, a rengeteg árnyalatából mindet szeretem, és bármilyen finissel rabul tud ejteni... Alábbi 5 lakk pillanatnyi lelkiállapotomnak felel meg, 20 perc múlva valószínűleg teljesen másokat fotóztam volna be...
Zoya - Sunshine
Ódákat szeretnék zengeni róla:) 1 rétegben fed, az egyik kedvenc kék lakkom mióta megvan - egyedül benne voltam biztos, hogy benne lesz a top 5ben. Rekord magamhoz képest, de már legalább 3szor kentem fel teljes manikűrnek mindenféle díszítés nélkül.


Lovely - Baltic sand Nr6
Sajnos nem tehetek róla, odavagyok a liquid sand lakkokért. Ennek annyira erős és vibráló a színe - ami szerencsére nem csak az üvegben látszik, hanem a körmökön is - hogy nem hagyhattam ki. Belőle már 2 réteg kell, de gyorsan szárad és alig lehet lerobbantani a körmökről hétköznapi elfoglaltságokkal. Lemosóval viszont hiphopp lejön, amiért extra pont jár. 


China Galze - I Sea the Point
Mikor megjelent ez a lakk, azonnal utána kellett néznem neten, hogy mik a tapasztalatok. Sajnos sokan írták, hogy borzalmas: kezelhetetlen, nyúlik, nem tartós stb. Mikor megláttam a Naillandnél nem tudtam ellenállni neki, de szerencsére elég jól jártam vele. Lehet, hogy csak az én darabom van valami extra jó szériából, de nem is nyúlik, kifogástalanul fed (egy rétegben!) és a tartósságára sem lehet panaszom. Tény, hogy elég sűrű és rá kell hangolódni a felkenésre, de a napokig tartó WOW szín a minimális nehézségeket is feledteti. Mikor ő volt rajtam nagyon sok bókot bezsebeltem, pedig a környezetem már csak legyinteni szokott egy egy új lakkra.


Lovely - St Tropez Nr2
Édes kis selyemcukorkám!!! Annak ellenére, hogy 3 réteg kell belőle és nagyon nehezen szárad imádom. A szatén finise, a kis sejtelmessége és az ára nagyon megszerettette velem ezt a lakkot. ITT meg tudjátok nézni, milyen bevetésen.

Zoya - Hazel
Esküszöm nem csak Lovely és Zoya kék lakkjaim vannak! Háromszor vagy négyszer vettem le/tettem vissza a polcra de végül nem tudtam kihagyni a kedvencekből. Nagyon kis visszafogott, szinte szürkés kék lakk apró arany darabokkal. Mikor hazahoztam párom azonnal kiszúrta a többi lakk közül és még aznap este ki is próbáltam egy manikűr erejéig. Hihetetlen ez a finis, mikor a körmömön van ez a lakk komoly probléma másra koncentrálnom.

Akiket meg KELL még említenem, mert majdnem bejutottak a legjobb 5 közé:

A England Tristam  - mert kék és holo és titokzatos

A England Dancing with Nureyev - mert majdnem lila kék és holo

Picture Polish Bette - mert az egyik első PP lakkom és szikrázóóóóó

Picture Polish Eyre - mert misztikus és holo

Barry M VIP - mert csillámos és vad kék

Claire's Blue - mert egyszerűnek tűnik, de nem az:)

Color Club Over the Moon - mert linear holo

OPI Tiffany Case - mert isteni a színe és a formulája

Rimmel Navy Seal - mert hihetetlen az ecsete és a textúrája


Mi az a szín, amiből képtelenek lennétek "csak" öt kedvencet választani? Nyugtassatok meg, hogy nektek is van egy szín(család) ami lakkstop alatt erősen próbára tesz titeket - mert PONT az az árnyalat/finis hiányzik:)

5 comments:

  1. hmm jó ez a lista. Én nem nagyon kedvelem a kék lakkokat,én és a kék nem igazán kedveljük egymást,de azért akad kék lakk a készletemben :)

    ReplyDelete
  2. Tetszik ez a lista! Én nem bírnék összeállítani öt kedvenc kéket, de szerintem 10-et sem :D Ez a legszebb szín :) De tetszenek a Te kedvenceid!

    ReplyDelete
  3. Nekem a Tristam a kedvenc lakkom, nem csak kékek közül, hanem úgy egyébként is :) A Zoya Sunshine régóta érdekel, de nem is tudom, valamiért mégsem akarózik megvenni :D

    ReplyDelete
  4. Az alsó öt kék nekem jobban tetszik :) A piros és rózsaszín lakkok tömegével vannak nálam, de kékből is sok akad. Meg zöldből. Ha utánanézek, szerintem minden színből több van, mint kellene :)

    ReplyDelete
  5. Ill. alsó 8??? Az utolsó annyira nem tetszik meg a claire's, többi jöhet :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...