Sunday, November 23, 2014

NATC 3 - Water Spotted

Sziasztok,

A technikáról  Youtubeon nagyon sok videó van, és nem tűnt valami nehéznek a dolog. Sajnos az első körben valamiért az "alkoholos" folyadékom nem akarta rendesen tenni a dolgát - konkrétan egy nagy kráter lett a lakk közepén, hiába próbáltam háromszor, új vízzel, különböző távolságokból fújni.  Átváltottam ezért egy parfümre, ami már tökéletesen végezte a dolgát. Majdnem kiszámíthatatlan, hogy milyen mintát kap az ember, de azért egy kis összefüggés van az alkoholcseppek és az eredmény közt. A mutatóujjamnál szerintem túl közelről permeteztem, a többi ujjnál már kicsit távolabb tettem a parfümös üveget és úgy fújtam. Az eredmény egy kissé érdekes, de nagyon illatos manikűr:). Jobban tetszik a technika mint a dry brush és a saran wrap, biztosan fogok még kísérletezni vele.

Amiket használtam:
Golden Rose 76 (fehér alap)
A England Tristam
Seche Vite
beszerezhetőek a Naillandnél.



Hogy tetszik az eredmény? Szoktátok ezt a technikát alkalmazni?

5 comments:

  1. Jól sikerült, elérted a márványos hatást. Én veled ellentétben kifejezetten utáltam ezt a technikát, így nem hiszem, hogy a közeljövőben újra megpróbálkozom majd vele. :D

    ReplyDelete
  2. Szupi lett, külön tetszik, hogy kicsit átmenetes hatása van. :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon jó a világos alappal, ügyes vagy!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...