Saturday, October 25, 2014

Your favourite nail polish challenge - 3. Orange

Sziasztok,

Új szombat, új szín:)




Azt hiszem valahogy mostanában nem jön, aminek jönnie kéne... lehet hogy időhiány az oka, vagy csak egyszerűen le vagyok eresztve... 
Mikor a narancs lakkokra néztem, valahogy nem fogott meg egyik sem, nem éreztem, hogy valamelyik adná magát mintához vagy technikához. A mostani manikűr sem sikeredett túl időszerűre, de muszáj volt ebben a latyakos, esős időben valami nagyon vidámat csinálnom.

Alapnak China Glaze Sun of a Peach-jét használtam  - mind a 3 réteget türelmesen felkentem - aztnán a jól bevált Models Own White lightjához fordultam segítségért.

Vintage rózsa manikűr neon alapon - egy kis vidámság a melankolikus idő ellen:



Nektek mi szokott beválni kedvjavítónak, ha ilyen trutyi az idő? 

14 comments:

  1. Egy vidám színű lakk nekem beválik kedvjavítónak :) A manid pedig nagyon szép, szívesen hordanám most! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. köszi! a jövő heti sárga körben lehet, hogy valami napocskásat bedobok :)

      Delete
  2. Szép lett! Á, a kedvemet nem szokta elrontani az időjárás, főleg, ha nem kell kint lennem :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon cuki lett a manikűröd , nagyon tetszik:)

    ReplyDelete
  4. A kedvenc lakkom, egy jó film, jó könyv, jó meleg szoba, meleg tea/tejeskávé. Ezek mind-mind beválnak őszi rosszkedv ellen. :) Tetszik a mani is, az alapszín csodás, van hasonló nekem is. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mai napom pont így fog kinézni :) lehet hogy kicsit pakolok a körömdíszes dobozomban meg a falamon, attól is dobódik a kedvem!

      Delete
  5. Nagyon szép lett :) Hogy csináltad a csíkozást ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díszítő csíkokat ragasztottam rá, lekentem a fehérrel, aztán lehúztam a csíkokat és voilà:)

      Delete
  6. Nagyon jó lett! Szupi ez a két minta együtt. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...