Saturday, October 4, 2014

Az ősz színei - Top 5 bogyószín

Sziasztok,

Elég nehezen tudtam leszűkíteni a kört, mikor lakkot "kellett" választanom Thimmyke őszi kihívásához. Éppen ezért, ha már sikerült top5-re szűkítenem a kört, meg szerettem volna osztani veletek a döntős darabokat. Hátha kedvet kaptok valamelyikre, vagy közös kedvencre találunk:)



Dobogósok:
Nicole by OPI - Boys N Berry
A hungária körúti boltban vettem, ha jól emlékszem 300 Ft körül. Két vékony rétegben jól fed, kicsit ügyelni kell a brushstroke-okra, de szerencsére nem túl kemény és szögletes az ecset, így kis odafigyeléssel nagyon szépen lehet vele lakkozni. Aki kitalálta ezt az üvegformát és a vékony ecsetet, azzal viszont elbeszélgetnék hideg téli estéken...




Astor - Red Lace
Ősrégi lakkjaim egyike, de annak ellenére, hogy megvan több éve, teljes manikűrt még csak egyszer kentem belőle. Csodás mély meggy színe van, 2 rétegben a legjobb, de egyben is hordható. Az Astor lakkok üvege nekem túl billegős, hozták már rám a frászt nem egyszer.




Rimmel - Desiree
Azt hiszem a maga 299 Ftját tökkkéletesen megérte! Ennek a lakknak szeretem a legjobban az ecsetjét, üvegét és állagát az itt bemutatottak közül. One coater, ezért nyomdázni is szuperül lehet vele.



Golden Rose - Holiday 58
Sajnos a képek nem adják vissza azt a parázs effektust, amit a körmökön produkál. Igazi őszi/téli szín, 2013 decemberében többször is viseltem, ez idén is esélyes lesz.




Claire's - Burgundy
Amit a képek nem mutatnak, az ennek a lakknak a különleges finise. Nem olyan érdes, mint a sima homoklakkok és csillám sincs benne, de nagyon jól áll ennek a színnek a 3D. Biztosan fogom hordani idén ősszel, swatchokkal majd akkor tudok szolgálni.

Végül csoportkép mindenkiről szép libasorban:)



Nekem ez a top 5 őszi bogyószín lakkom. Ti miket szerettek ebben a színvilágban?

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...