Monday, March 30, 2015

piCture pOlish - moscow

Tudom, tudom, nem valami tipikusan tavaszi szín, de ha egyszer ő kívánkozott az ujjaimra:)



Üveg: 11 ml, szögletes, lapos, matricázott. Nagyon tetszik, hogy neki és Paris-nak a város nevezetességei is felkerültek:)
Kupak: a lehető legjobb, amit valaha csak lakkhoz alkothattak: fekete gumiszerű matt műanyag.
Ecset: lapos, duci, kellemesen puha szálakkal és szögletesre igazított véggel
Szín/finish: a márka egyik jellegzetes finisét kapta ez a lakk - Bijou holo, tehát mini holo részecskék vannak kiegészítve változatos színű mikrocsillámokkal, ez a közelebbi kép nem fókuszban lévő gyűrűsujján látszik legjobban. Mély, hideg bordó színt töltöttek az üvegbe - a lakkok alkotói nem először választják ezt ezt a színvilágot ehhez a városhoz (lásd OPI - Midnight in Moscow) 
Textúra: meglepően sűrű, a második réteg felkenése előtt visszacsavartam a kupakot és alaposan felráztam - ez segíteni szokott általában, és most is bevált. 
Fedés: Szinte egy rétegben fedett - nem lennék meglepődve, ha majd nyomdázáshoz is tudnám használni! Sajnos van egy kattanásom, és nagyon nagyon ritkán hagyok egyetlen rétegben valamit a körmeimen, ezért kentem fel a második réteget is. 
Ár/ elérhetőség: Nailland 3690 Ft 

Eléggé magukkal ragadtak a kaméleon/duochrome/multikróm lakkok, és szerettem volna feldobni valami ilyesmivel ezt a manikűrt is. Az eredmény sajnos nem lett olyan látványos, mint ahogy elképzeltem, de legalább tanultam a hibámból és legközelebb valami kontrasztosabb párost kenek fel (ILNP Phoenix van a középső és gyűrűs ujjakon). 










3 comments:

  1. Gyönyörű, nekem önmagában is nagyon tetszik.

    ReplyDelete
  2. Nagyon vágytam rá, végül legeslegeslegjobb Barátnőm meglepett vele névnapomra :)
    Lehet hogy volt benne némi hátsószándék, mert épp nála van, ő is beleszeretett a körmeimen látva :D
    Imádom!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...