Wednesday, March 18, 2015

Dupe Vadász - Dark Purple holo

A sok kék/teal/zöld után mára egy kis lilával készültem:



Nem igazán szeretem a lila színt a hétköznapokban, ha ruháról, táskáról vagy egyéb kiegészítőről van szó... A körömlakkok közt viszont van egy pár darab, ami heves szívdobogást eredményez, a fenti képek látható 3 darab viszi a prímet. 



ILNP Homecoming
Annyira varázslatos, különleges és mély lila, hogy nem lehet nem szeretni... Kicsit melegebb lila, mint a másik kettő, és erre jön még az extra arany microvalamicsodásrészecske, ami a holóval együtt verhetetlen.



piCture pOlish Attitude
Ajándékba kaptam pár hónapja, és bár nagyon igyekeztem megkedvelni, előkészítettem csomószor, hogy őt kenem fel, valahogy mégsem végezte a körmeimen egyszer sem. Talán túl hideg nekem, talán túl kevés a holo, de az is lehet, hogy szimplán annyira várom már a tavaszt és a meleget, hogy nem vagyok képes egy ennyire sötét lilát felkenni. 



Color Club Wild at Heart
Az első holobeszerzős-Afrodités utamon szereztem. Akkor még nem is sejtettem, hogy mekkora kincsre bukkantam: one coater, nem fog, csodás színe van és még csak drága sem volt. Nyomdázni is szuperül lehet vele (képekért katt IDE). Ha valahol be tudjátok szerezni azonnal csapjatok le rá!!!!

Remélem nem unjátok még nagyon az ömlesztett holo lakkos posztokat:)! Mi legyen a következő szín?


6 comments:

  1. A Homecoming nagy szerelem. <3 <3 De ez a CC lakk nagyon meglepett, akarom is! :D És nem tudom melyik legyen a következő szín, mert mindet látni akarom!! :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fekete érkezik perceken belül:) Wild at Heartot tényleg nagyon ajálnom, mesés darab.

      Delete
  2. A Wild at Heart-ra vonatkozó tanácsod, mely szerint, ha be tudjuk szerezni, csapjunk le rá, égi jelnek tekintem. A hetekben bukkantam rá a weben, és azóta konstans csorgatom a nyálam utána. :D Egyébiránt szuper összehasonlítás, így legalább van mihez viszonyítanom lila holo téren. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznosak találod a posztjaim:) Hol találtad meg neten? Be tudod linkelni? Hátha még valaki kedvet kapott (pl Rita)...

      Delete
  3. A PP-k nem szoktak nagyon holosak lenni, nekem is a másik kettő tetszik jobban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet pont ezért sima hétköznapokra Attitude után többször nyúltam.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...