Sunday, March 22, 2015

Dupe Vadász - Black holo

Mikor összeszedtem a holo lakkokat, kicsit meglepődtem, hogy mennyi fekete jött már velem haza, annak ellenére, hogy általában nem vagyok oda ezért a színért. Vadászatra fel :)


Mentségemre szóljon, hogy az első darabot (CC Revvvolution ) nagyjából 3 éve vettem, a többit meg szép lassan utána -  nem volt tehát kifejezetten "fekete" korszakom, csak elcsábultam néha-néha. Igazából már ezt a 3 darabot is soknak érzem, szerencsére már csak 2 fekete holo jut eszembe, ami megkísértett, de a pulton hagytam ( Zoya Storm és Dance Legend Gothic Veil) mert nem éreztem, hogy azonnal fel akarom kenni és az áruk elég húzós ahhoz, hogy csak a kosaramba pakoljam. A lakkokat két csoportba osztottam: fekete holo lakkok és fekete lakkok holo csillámmal. Mivel az ecseteket és a textúrát nézegetve arra jutottam, egy örökkévalóság lenne teljes fedést elérni, a második csoport lakkjait 1 réteg kedvenc Lovely feketémre applikálom majd és külön poszt áldozatai lesznek.




CbL Black Gold, Texas Tea (mutató és kisujj)
Suzie beszélt rá:)! Mikor kikérdeztem, hogy szerinte melyik CbL tartozik a kötelező darabok közé, az elsők közt felsorolta őt is. Még soha nem kentem fel a poszt előtt, kíváncsian vártam mennyivel fog többet tudni, mint a Color Club Beyod. Nagyon tetszik, sokkal feketébb, mellette a két CC lakk inkább csak szürkének hat. Van benne valami kékes érzet is, de ha jól látom, csak a holo miatt.




Color Club Beyond  (középső)
Mikor a netet ellepték a Halo Hues swatchok szinte azonnal felhívtam az Afrodité 97-et, hogy mikor lehet ezekre a lakkokra számítani. Hónapokig vártam, 2-3 hetente felhívtam őket vagy bementem a boltba, aztán letettem róla, hogy valaha is lesznek ilyen lakkjaim :(... Valószínű lehet valami ebben az elengedés dologban, mert mikor úgy mentem a boltba, hogy csak 1 kék lakkot veszek, ott figyel mindkét Halo Hues kollekció a maga 12 darabjával. 1 kivételével mindet meg is vettem, mikor még 990 Ftba kerültek. Azt hiszem ha az "új" árakat megláttam volna max 2-3 darabot teszek a kosárba. Sajnálom, hogy felvitték az árukat, ennek ellenére pl Cherubicból valószínű venni fogok, ha elfogy. 





Color Club Revvvolution (gyűrűs)
Mikor még nem tombolt a holo láz, nem hittem a szememnek, mikor rám kacsintott az Afrodité 97 boltjában. Most nézegetve a képeket inkább mondanám szürkének, mint feketének. A másik 2 lakk mellett nem tűnik túl erősnek a holo hatás, de teljesen más mint a többiek, ezért nem hiszem, hogy megválnék tőle.

Most sem sikerült dupeokat találnom, viszont vállon veregethetem magam, amiért kétkedve, de megrendeltem a CbL lakkot. Teljesen más, mint bármi, amit eddig láttam fekete holó terén, észbontóan szikrázó, holo, varázslatos! Köszönöm Suzie az ajánlást!!

Nektek melyik fekete holó vált be? 

1 comment:

  1. A szürkés annyira nem tetszik, persze ha szürkének tekintjük, akkor már jobb :D
    Nekem csak egy ilyen lakkom van, és főként nyomdázni szoktam vele, alapnak csak új korában kentem fel, ez a Colour Alike Black Saint lakkja, eléggé meg is csappant már az üvegben.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...