Monday, March 16, 2015

Dupe Vadász - Rose holo

Ma a cukker rózsaszín holo lakkoké a terep Rita kérésére :)




Kicsit lehet túlzásba estem, hogy minden rózsaszín holót megvettem eddig, amit csak láttam. Akkor és ott, mikor a vásárlás előtti pillanatban próbáltam lebeszélni magam róluk, egyszerűen nem sikerült. Ha azt mondjátok nem vagyok normális, elhiszem. A teljes igazsághoz és rózsaszín holo imádatomhoz hozzá tartozik még egy darab, ami még csak álom... ILNP tavaszi kollekciójának egyik (szerintem) varázslatos darabjáról van szó, a Flower Girl-ről. Akikre viszont nem kell várnom, csak a polcról kell leszedegetni őket: Color Club Miss Bliss, Moyra , Rival de Loop és ILNP Champagne Blush.




ILNP Champagne Blush (mutatóujj)
Ebbe a darabba szép fokozatosan zúgtam bele. A képeken nem tetszett, az üvegben sem annyira, viszont mikor valaki jelezte, hogy meg szeretne válni tőle, hirtelen nagyon szimpatikus lett. Bevallom, csak annyit néztem, hogy ILNP és le is csaptam rá. Itthon mikor kipakoltam a zacsiból feltűnt, hogy sötétebb és szikrázóbb mint a többi hasonló darabom, ezért felkentem azonnal pár körmömre. Nagyon megszerettem. Van benne valami plusz ( NEM, nem azért mert márkás lakk), és érzem, hogy tavasszal sokat fogom hordani - a sok nálam az jelenti minimum kétszer május végéig. Kicsit a holo mellett arany és kékes csillámokat is látok. A színe piszkosabb rózsaszín, mint a többieknek.




Rival de Loop (középső)
Életem egyik legnagyobb lakkos meglepetése ért, mikor először felkentem ezt a kis olcsó, sima rózsaszín holót. MI EZ AZ ECSET?? Hogy került ennyire jó dolog egy ilyen olcsó valamibe??? Komolyan elgondolkoztam rajta, hogy veszek 2-3 üveggel, befestek valami irdatlan nagy felületet pink holóra csak hogy legyen üres üvegem ilyen ecsettel...A lakk textúrája is kellemes, és két rétegben szépen fed. Ha még nincs valakinek azonnal rohanás a Rossmannba! Nem annyira erős benne a holo hatás mint a többiekben, de a maga nemében csodálatos darab.




Color Club Miss Bliss (gyűrűs)
Rá nem találok szavakat :)! Annyival holóbb (már ha lehet a holóságot fokozni a magyar nyelvben) mint az összes többi és kicsit pigmentáltabb is, nem megy a szín kárára a sok csillogás. Nagyon ütős darab és teljes manikűrnek talán nem is viselném annyira feltűnő.  




Moyra (pinky)
A holo kollekció minden lakkját megvettem mikor megjelent - kivéve az ezüstöt, mert tudtam, hogy ezüst linear holora nincs szükségem. Ki is ment minden más akkor a fejemből, csak arra tudtam gondolni, hogy jaj de szép és jaj de jó, hogy ilyen olcsón holo lakkot lehet kapni. Sajnos nem tartozik a kedvenceim közé, mert bár csodálatos, valami hihetetlen gyorsan kopik. Mikor a kék verziót teszteltem már akkor feltűnt ez a tulajdonság, de simán el tudom neki nézni, hogy nem bírja 1 napnál tovább - szívfájdalom nélkül mosom le és kenem a következő lakkot. 

Melyik a kedvenc rózsaszín holo lakkotok? Szerintetek tud még valamelyik márka újat mutatni?

9 comments:

  1. Köszönöm!!! :) Imádom a rózsaszín holo lakkokat, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy van itthon belőlük, öööö most fejben számolok, kb 6-7 darab. :D Tudom, beteg vagyok. Na de ezek közül egyszerűen nem tudok dönteni... Az ILNP-n kívül az összes megvan, és mindet szeretem, de mindet másért. A színében nekem a RdL nyert talán, és a holosság tekintetében pedig egyértelműen a Color Club. Az valami bámulatos. Imádni fogom szikrázó napsütésben!! Legyen már!!!! :) Najó, ez picit kosszú lett, bocsi. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6-7 darab :)??? Dehogy vagy beteg, kíváncsi vagyok miket szereztél be és melyik a kedvenc közülük! Hát igen, a szikrázó napsütés sajnos elengedhetetlen kelléke a holo lakkra nyálcsorgatásnak... Jobb esetben az embert nem nézi közben senki, rosszabb esetben épp a villamoson kapod a direkt fényt és bámulod a körmeidet hosszú másodperceken át a reggel munkába haladók megrökönyödésére...

      Delete
    2. Igyekszem róluk posztot hozni, mert tényleg van egy pár. :D Na de a villamosos szitut minden nap eljátszom, szóval ismerem. De már nem zavar, tudom kezelni a helyzetet. :D :D

      Delete
    3. Régen volt egy csaj, akivel valahogy mindig egymással szembe keveredtünk a buszon. Egy idő után már meglátott és vigyorgott aztán nézte a körmeimet, hogy aznap "mit hoztam":) Az ilyesmi azért fel tudja dobni a munkábamenős reggelt!

      Delete
  2. Gyönyörűek! Nekem az ILNP a kedvenc, a különleges, meleg színe miatt. A Flower Girl-re nagyon kíváncsi vagyok, várom vele a posztot, mert én is szemezek vele, de még nem tudtam döntésre jutni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már én is várom vele a posztot :P! Remélem tényleg hamarosan jön a Naillandbe a többiekkel együtt, mert Edina képei után már 5 lakk is kívánságlistára került.

      Delete
  3. A Moyra és a RdL nem is hasonlít egymásra, úgyhogy én megvettem mindkettőt :) Elvégre szokványos, szolid szín, minden alkalomra jó, szóval kell :D De a CC a legszebb szerintem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neked a Moyra mennyi ideig bírja a körmökön? Milyen alappal és fedőlakkal használod? RdLt még nem teszteltem hosszú távon, de sajnos a Moyra tartósságával nem igazán voltam megelégedve:(

      Delete
    2. A Moyra tényleg csak egynapos lakk, bármilyen alappal, fedőnek Moyrát szoktam használni.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...