Wednesday, March 25, 2015

Dupe Vadász - Medium Blue holo

A kékeket legalább 3 felé kellett osztanom - második körben a kicsit lilásabb tónusú, nem túl sötét darabokat hasonlítottam össze.




Neptune-ról és Eyre-ről (na ezt modja ki valaki szépen legyen szíves) már írtam régebben, most viszont egymás mellé kerülnek és Nureyev is táncolva csatlakozik bulihoz:)! Szerintem mindhárom lakk csodálatos a maga nemében, nem dupeok és kedvencet sem tudnék választani... 




piCture pOlish Eyre (mutató és kisujj)
Bette és Ő voltak az első PP lakkjaim- instant szerelem volt mindkettő! Két rétegben fed, metál-holo szemkápráztató darab. Mióta megvettem már négyszer viseltem, ezzel a második leggyakrabban hordott lakkom lett:)



A England Dancing with Nureyev (középső ujj)
Mielőtt megvettem volna Eyre-t napokig agyaltam, hogy kell-e nekem ez a lakk, annyira hasonlónak tűntek az üvegben... Abszolút nem bántam meg, mert két totttttálisan különböző lakkról van szó. Nagyon szeretem, mert még feketére is lehet vele nyomdázni és az én kis kékimádó lelkemnek elég egy pillantás rá, máris lenyugszom még a legstresszesebb napon is. 



Dance Legende Neptune (gyűrűs)
A hasonlított lakkok közül ő a legkékesebb, legszikrázóbb, de sajnos a legdrágább is. Igaz, hogy "csak" 2290 Ft míg a pp 3690, viszont csak 6.5 ml. Mikor megvettem az első DL lakkokat nem is néztem a ml-t, csak azt, hogy mennyire varázslatosan szépek. Aztán jöttem csak rá, hogy az áruk is bódító:) 



Remélem hasznosnak találjátok ezeket az összehasonlító posztokat, ha épp választás előtt álltok:)


4 comments:

  1. Az. Eyre. Kell. Nekem. *_* *_* *_* (rövid és lényegretörő voltam)

    ReplyDelete
  2. A Dancing with Nureyevhez is mutató és kisujjat írtál! :)
    Ezek közül a PP Eyre van meg és a lehető legkisebb túlzás nélkül a megvétele óta állítom (az első három vásárolt PP lakkom között volt), hogy az univerzum egyik legcsodálatosabb lakkja valaha! :)
    Viszont ez a DL is rengeteg helyen nagyon tetszik (többek között itt is), de még nem tudtam magam rávenni egynek se a megvételére, mert rettenetesen keveslem a mennyiséget az árhoz képest és inkább veszek egy PP-t egy ezressel megtoldva, dupla annyi mennyiséget kapva. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. pedig igyekeztem extra ujjakat növeszteni, hogy kiférjen minden :P! Volt lakk, amin el sem gondolkoztam ennyiért (Anthem) de úgy éreztem a kék kell:) Jó lenne Eyre-finisben más színeket is látni ppnél - zöldet, türkizt, barackot!

      Delete
  3. Az Eyre és a Nureyev nagyon tetszik! A Nureyev annyira, hogy gondolkodás nélkül vettem meg, csak később derengett, hogy 3ezerért vettem egy lakkot, pedig azért szoktam kb. fél évet rágódni, ha ennyibe kerül egy lakk, hogy kell-e. Most így egymás mellett látva őket, a Neptune annyira nem jön be, de az Eyre egyre jobban tetszik, ahogy egyre több bloggernél látom :) Pedig korábban, a megjelenésükkor teljesen hidegen hagytak, aztán nemrég bekattant valami :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...