Tuesday, February 25, 2014

Egy kis OPI - lakkstop failure...

Sziasztok,

Ma sajnos/szerencsére egy Douglas felé vitt az utam, ahol most az OPI lakkok 2390 Ft-os áron vannak. Betettem a kosaramba My very first Knockwurst-ot, Russian Navyt és Nein! Nein! Nein! Ok Fine!-t. Agyaltam még Embarca Dare-Ya-n és Yodel me on my Cell-lakkokon, de végül úgy éreztem, ez a 3 lakk is elég lesz mint lakkstop megszegése...
Fél óra múlva hogy-hogynem egy Müller is pont útba esett, és mint menthetetlen lakkfanatikus, oda is bementem. Pont az a két lakk, amit visszatettem Douglasban ott várt rám az OPI pult tetején 1490 Ft-ra leárazva :)!!!! Nem vagyok én bolond, hogy saját sorsom ellen harcoljak, így hát őket is megvettem.




Balról jobbra:

Nein! Nein! Nein! Ok Fine!
My very first Knockwurst
Embarca Dare-Ya
Russian Navy
Yodel me on my Cell

Melyiket szeretnétek először látni? Valamelyik lakk megvan Nektek is? Mik a tapasztalataitok?

2 comments:

  1. Micsoda véletlenek vannak! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. remélem láttad OPI Hungary válaszát is facebookon :)! a héten valamikor elmegyek megnézni mik vannak leértékelve a Hungária körúti boltban.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...