Tuesday, February 25, 2014

Essence - Petal to the metal

Sziasztok,

Tegnap este villámmanikűrre volt szüksége, egy Essence lakkra esett a választásom:


Mindenképp szolid lakkot akartam választani, nem akartam tejes lakkot, sem francia manikűrt. Már elég fáradt voltam este, de a körmeim ilyen hosszúságban már kicsit elviselhetetlenek lakkozás nélkül. Van egy lélektani határom, ami után úgy érzem, hogy a hosszú köröm ápolatlan, ha nincs rajta legalább egy színtelen lakk, vagy BÁRMI. Lehet, hogy én vagyok túl háklis, de rosszul vagyok tőle, mikor egy csajnak/nőnek irdatlan hosszú körmei vannak "a la nature" hagyva.

Essence - Petal to the metal

Ecset: lapos és finom szálú
Üveg: szokásos Essence henger, matricával
Textúra: chrome finisnél megszokott sűrűség. A képeken nagyon jól látszik, hogy milyen kis duci csepp gyűlt össze az ecseten. Egy másodpercig sem kellett tartanom tőle, hogy le fog cseppenni bármi is.
Fedés: 1 vasrag rétegben jól fed - tökéletes lesz nyomdázni vele! Egyetlen hátránya, hogy csíkoz... a képeken 2 rétegben van felkenve, reméltem, hogy a második javít majd a dolgon, hát nem nagyon... A kis bubikat sajnos csak magamnak köszönhetem, sietni akartam a Seche Vite-tel és bénáztam. Petal önmagában kicsit mattra szárad.
Szín: nagyon kis halovány lilás-ezüstös 
Ár/érték: 600 Ft/8 ml 





 


Nektek milyen lakkok vannak meg ebből a kollekcióból? Ti is tapasztaltatok "csíkozási" problémát?

1 comment:

  1. Kellemes ki szín, bár magamon nem nagyon tudnám elképzelni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...