Thursday, June 19, 2014

Zoya Pixie Dust - első gondolatok

Sziasztok,

Legutóbbi Nailland kiruccanásomkor sikerült beszerezni pár csodás Pixie Dust lakkot:



Carter, Liberty, Sunshine és Chita a felső sorban, Tomoko, Lux, Miranda és Arabella alul:




Tomoko

Azt hiszem valami csillámimádat meg festive fíling beakadt nekem télen... Ezt a lakkot tettem először a kosaramba és ezt viseltem először teljes manikűrnek a vásárlást követő napon. A kolleginák meg is jegyezték: ööö szééép....de kicsit karácsonyi, nem? Engem legkevésbé sem érdekel, hogy mindenkinek Dec 24 ugrik be róla, szerintem a lebarnult kacsókhoz is iszonyat jól megy nyáron. Áttetsző alapban tolonganak az aranyos, pezsgőszín csillámok. 2 rétegben jól fed.


Lux

Elsőre kicsit erőltetettnek éreztem a koncepciót. Nem elég, hogy Pixi, de még magical is...Na ne már... Aztán mikor megláttam.. ajjjaj... Belezúgtam. Eddig csak accent nailként viseltem OPI My very fist Knockwurstjához 2 napig - nagyon office kompatibilis volt és nagyon nude. Legközelebbi használatkor garantáltan kenek alá peel off lakkot, lemosni iszonyat volt. Áttetsző alapban halvány rózsaszín és ezüst holo hex csillámok úsznak, nem túl "szorosan". Önmagában 3-4 réteg kellene a teljes fedéshez.


Miranda

Amolyan húszszínű, nagyifazon lenne, ha nem kapta volna ezt a csodás Pixie Dust finist. Az összes közül ez fed a legkevésbé,(3-4 rétegre tippelem) de a swatchokhoz majd két körmön egy harmonizáló alaplakkot fogok használni, hogy egyszerűbb legyen az élet. Színtelen alapban narancsos-lazacos-rózsaszínes csillámok.



Arabella
Ez a szín már elég erősen pigmentált, 2 rétegben tökéletes, de 1 bőkezű felkenéssel is meg lehet úszni, ha valaki siet. Nekem kicsit őszies színe van, de azért fogom nyáron is hordani:) Magenta jellyben pink-kék-ezüst csillámok.



Carter
Nincsenek rá szavak. Semmi sem adja vissza, hogy milyen szép életben. Kékes jelly alapban magenta/lila csillámözön. Az első felkenés nem valami szép, 2-3 rétegben az igazi, vagy egy lilás alapra kenve. Minden vesződséget megér!



Liberty

Mint kék-rajongó ezt nem hagyhattam ki! 2-3 réteg kell a teljes fedéshez. Egy körmön próbáltam ki becsületesen alaplakkal, de így is befogta kicsit a körmöm és lemosáskor horror-kék lett minden ujjam. Kék jelly alapban kék csillámok. Óvatosan fogok majd neki bármiféle manikűrnek is.


Sunshine

A másik kék lakk, aki tesójával ellentétben 1 rétegben tökéletesen fed, nem fog, könnyű lemosni. Álomlakk. Azt ugyan nem értem, hogy egy KÉK lakk EZÜST csillámokkal miért a Sunshine nevet kapja, de ezt a kis defektet elnézem neki a sok pozitív tulajdonsága miatt. Szürkésebb kék creme alapban ezüst csillámok.



Chita

Sunshine édestesója, szintén 1 rétegben fed, nem fog és semmi rosszat nem tudok mondani róla! Képrázatos erdőzöld creme alapban pezsgőszín csillámok.


Mielőtt bejöttek hozzánk is a Pixie Dust lakkok, nem érdekeltek túlságosan- van már csomó OPI, Claire's, Golden Rose stb liquid sand a gyűjteményemben. Azt kell hogy mondjam, ezek lakkok teljesen mások! Sokkal könnyebb őket lemosni, nagyon tartósak (Claire's egy nap után elkezdett pattogni) és különleges színekben pompáznak. Swatchok alapján még az első, original kollekció Chyna, Vespa, Godiva dobbantotta meg a szívem - remélem valamikor elérkeznek a Nailland standjához.

Nektek van valamilyen Pixie Dust lakkotok? Mik a tapasztalataitok?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...