Wednesday, July 22, 2015

ILNP - Reminisce H

Kicsit nehezen szakadok le a multikróm lakkokról, pedig annyi más finis van, amit szeretnék kihasználni...




Mikor összeszedtem a nyári felkenésre szánt lakkokat, igyekeztem kevés multikróm lakkot választani, mert tudtam, hogy ezeket ősszel szokatam inkább hordani. Ez a lakk viszont egyszerre kék. türkiz és zöld, emiatt ha lehet háromszorsan oda vagyok érte és nem úszhatta meg, hogy nyáron (is) felkenkem. Imádtam viselni, legalább 3 napot volt rajtam nail art nélkül - csodás Ever Glazemnek köszönhetően szinte egyátalán nem volt még csak kopás sem a körömvégeken. A fedéstől kicsit paráztam, mert az ecsetes fotón nem tűnik valami pigemntált lakknak, de simán fedett egy vékony + egy vastag rétegben, nem kellett fekete alappal vacakolni Hiába van a neve mellett a "H", azaz holo verzió, meg kell említeni, hogy nem szabad CbL vagy Color Club Halo Hues hatásra számítani. Nagyon visszafogott, néha-néha pecsillanó tündétpor-hatásra viszont annál ikább:) 
Elérhető: ILNP, Nailland

When I picked the polishes for summer I tried to avoid multichrome polishes as I tend to wear them in autumn. This special one on the other hand is blue, turquoise and green and this makes me love it 3 times more than the others - I had to plan a few days for it during summer. I loved to wear it, was on my nails for 3 days without nail art  - without even a slightest tipwear, thanks to Ever Glaze. I was  a little bit afraid of the coverage as the polish did not seem very pigmented on the brush-shots, but it applied easily and covered in one thin + one thicker coat, there was no need to start with a black base. Although I used the "H" so the holo version of this polish, I have to mention that you should not expect a CbL or Color Club Halo Hues type of holographic polish -  this one rather has a really subtle, "fairy dust"-like effect:)
Available at: ILNP, Nailland







6 comments:

  1. Nagyon szép ez a lakk, olyan tündérzöld :) Főleg az a kép tetszik, ahol a kékes oldalát is látni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tündérzöld:) Engedelmeddel ezt most felveszem a lakkos színmeghatározó szótárba!

      Delete
  2. Jézusom, de szép ez a lakk!!!!! *_* Az utolsó előtti képen olyan gyönyörűen látszanak benne az árnyalatok!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. engem is teljesen levett a lábamról, de bevallom már kukucskálnak az új holók hogy kenjem már fel őket is:)

      Delete
  3. De sokszínű, nem is gondoltam volna az üveg alapján. Nekem egy pávatoll ugrott be róla, kék is, zöld is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tényleg páva:)! ILNP multikróm lakkokban mindig van meglepi, 3-4 szín minimum lakik 1 üvegben:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...