Friday, June 12, 2015

My picks for Summer


Kismillió lakkom van, és általában nem nagyon érdekel az aktuális évszak, mikor a következő áldozatom után nyúlok. Sajnos az elmúlt pár hónapban kezdett felborulni a kedvenc/soha nem próbált lakkok egyensúlya, ezért úgy döntöttem, kiválogatok pár lakkot egy-egy évszakra előre, és igyekszem őket hasznáni. Következzenek tehát a nyár lakkjai Zsóka szemszögből:) Remélem hasznosnak találjátok majd ezt a posztot, és megírjátok, hogy mik a Ti kedvenceitek nyárra, vagy épp mi az a lakk, amit még soha nem próbáltatok, de most sort fogtok keríteni rá.

I have a zillion polishes and usually do not care about the actual seasons when picking my next "victim". Unfortunately the untried/favorite balance is gone, so I decided to choose some polishes for the upcoming season and try to use them as well. Scroll down for Zsoka's choices for this summer:) I hope you will find this post useful and will share your favorites or colors you have never used before but plan to try this summer.


1. Fehér és társai / White and -ish

Tudom, nem meglepő hogy erre az évszakra őket választom, viszont én önmagában csak nyáron tudom hordani - elég világos a bőröm. Pearl Drop meg van spékelve egy kis fehér matt glitterrel, LakoDom pedig icipici holo szilánkokkal - őket várom legjobban, hogy felkenhessem. Valószínűleg csak Augusztus közepe felé kerülnek sorra, amikor már sikerült kicsit lebarnulnom:)

I know this is not a surprise that I choose those fort this season, but I can only wean them in summer - I have a rather pale skin. Pearl Drop is spiced up with some matte white glitter and LakoDom with tiny holo flecks - I am excited to use them although that will not happen until around mid- August when I will be tanned:)

Moyra - Pearl Drop, Golden Rose - 75, piCture pOlish - LakoDom
Moyra - Angel Dust, Models Own - White Lite, OPI - Solitaire


2. Arany / Gold

Tudom, tudom, ez a szín sokaknak a karácsonyt juttatja az eszébe, viszont a kiválasztott lakkjaim nem a klasszikus sárgás arany darabok,  inkább valahol az arany és ezüst közt vannak, csak egy hangyányit közelebb az aranyhoz. Tengerparti homok, csillogás...

I know, I know this color might ring the Xmas bell for most of you, but the polishes I have below are not from the regular yellow-toned golds, but more from a range between silver and gold, and just a tiny bit closer to gold. Some sand on the seaside, sparkles....

Catrice - Champaign Rain, OPI - Honey Rider, ILNP - Fame
Catrire - Stars&Stories, Zoya - Tomoko, piCture pOlish - majesty


3. Sárga / Yellow

Talán már említettem, hogy nem vagyok valami sárga-fan, de ha valamikor, akkor a lebarnult bőröm mellett talán augusztusban jól fognak mutatni ezek a darabok. Igyekeztem sok árnyalat/telítettség közül válogatni, hogy megtaláljam a szívemhez (és sziNemhez) legközelebb álló darabot. Extra pont, hogy a Claire's lakk illatosított, egy körmön már próbált, és valami hihetetlen fini:) Celtic Sun különlegessége, hogy Flórától kaptam - köszönöm újra:)

I might have mentioned that I am not a big fan of yellow, but if I want to thy my luck with this family I better do it in August when I have some color. I did my best to reach for different hues/saturation levels to find the perfect match to my skin tone and liking. Bonus points go to Claire's as their polish is a scented one which I have tried on one nail only and turned out to be really delicious. Celtic Sun is also special to me as I received it from Flora as a gift - thanks again:)

Claire's - Iced Donout, Manhattan - Lime Up, Essence - Lemon Sherbet
China Glaze - Celtic Sun, S-He - 297, Essence - Little Miss Sunrise 


4. Zöld / Green 

A zöld lakkjaim közt sokkal kellemesebb, de nehezebb is volt válogatni: először szépen leszedegettem a polcról a lakkokat, amiket nyárinak véltem (ohh, hellou, rég láttalak, vagy még soha nem is használtalak, jaj de szép vagy gyere csak), utána pedig szenvedtem, hogy kiválasszam azt a 6 darabot akit leginkább szerenték felkenni idén nyáron. Minden egyes darab, amit visszatettem sírt, és kérdezgette, hogy azért a következő évszakokban hazsnálni fogom-e. Komolyan. Minden itt jelen lévő lakknak minimum egy verhetetlen tulajdonsága van: Claire's illatos, Barry M majdnem egy rétgegben fed, ILNP észveszejtő multikróm és holo is, és azt hiszem Geminit már senkinek sem kell bemutatnom(ha mégis, akkor ITT, ITT és ITT olvashat róla).

It was really pleasant and hard to pick my greens: first I got the bottles from the wall (ohh, hi there, long time no see or never used you, how beautiful you are, come), and then I suffered to choose that 6 polish I really would like to wear this summer. All bottles I put back to the wall  cried and asked if I would use them in the next seasons. Really. All of the below polishes  have some unbeatable points: Claire's is scented, Barry M is an almost one coater, INLP super-hyper-multichrome and holo, and I think Gemini does not need any introduction( in case you missed it, you can see here HERE, HERE and HERE)

Claire's - Apple, Barry M - Key Lime, ILNP - Reminisce
Catrice - My Big Green Wedding, Essie - Mojito Madness, Colors by llarowe - Gemini Rising


5. Türkiz /  Turquoise 

Komoly kék-függőgégem van - az alábbi családokat simán egybe kellett volna vonnom, de egyszerűen nem voltam képes hat darabot választani. Nézzétek el nekem, hogy ennyi kékes lakk jön, ősszel úgysem nagyon fogom hordani őket, nem igaz? 

I have serious blue addiction - below families should have been grouped together, but I was unable to choose just 6 polishes. Please forgive me that I put soooo many blues in this post - I won't wear similar hues in autumn anyway, right?

Barry M - Guava, China Glaze - Too Yacht to Handle, Barry M - Aqua Glitter
Barry M - Cancun, Dance Legend - Holy Diver, Cadillacquer - Where the King goes, the realm follows

6. Akvamarin /  Aquamarine

Kérlek ezt a pár lakkot vegyétek az előző csoport folytatásának. Megszállotja vagyok ennek a színnenk... A tengerre, égre emlékeztetet, és talán ezért érzem ezeket a lakkokat a lehető legmegnyugtatóbbnak. A Lovely baltic sandből már a második üveget fogyasztom, és lassan a harmadik is nyitásra kerül. 

Please take this as an extension to the previous group... I am so obsessed with this color... It reminds me of the sea, the sky, and this is probably why this is the most relaxing color I can imagine. This is my second bottle of Lovely Baltic sand, and as you can see a third one is due shortly. This never happened before, she is the first that I actually used up.

Flormar -Mo5, Rimmel - Sea Green, Lovely - Baltic Sand Nr.3
Barry M - Guava, piCture pOlish - lagoon, Moyra - Jasmin's wish 


7. Kék / Blue

Ok, ezek mér tényleg vibráló kék lakkok, semmi zöldet nem látok bennük. Igyekeztem sosem próbáblt darabokat válogatni nyárra, de nem tudtam elviselni, hogy OPI Get your number kimarajdjon. Annyira vizes, nyári, szikrázó és sand, hogy amióta megjelent (bár annyira nem volt rég 2013 tavasza) Nr 1 nyári lakkom. Through the Glass és Young Turks sem kipróbálatlanok, de nagyon azt üvöltik, hogy NYÁR. A két Orly lakkot viszont most fogom először felkenni, ecsetes/csepegtetős/laprakenős első benyomások nem rosszak:)

OK, these are now really vibrant, blue polishes, I see no green undertones in them. I was going to pick untrieds but I was really uncomfortable with possibly leaving out my precious OPI Get Your Number. So watery, so summer-in-a-bottle, sparkly and sand that this became my ultimate summer polish right after the release (ok, spring of 2013 is not that long in the past, but still). Through the Glass and Young Turks are not untireds either, but they really scream SUMMER to me. The two Orly polishes will be used the fist time, but the brush/drop/"paperswatcher" moments were promising.

Dance Legend - Through the Glass, Orly - Blue Collar, Colors by llarowe - Young Turks
Orly - Sweet Peacock, OPI - Get your number, Rimmel - Britpop


8. Kék és Blurple  /  Blue and Blurple

Egyeseknek ez a kék az igazi kék, mások (pl párom), kérdőn néznek rám és nem értik, hogy egy lilára miért mondom, hogy kék. Ezen a csodás határon mozog a kedvenc téli bőr kesztyűm is, ami majdem családi vitát robbantott ki 2013 karácsonyán. A fél család szinte vörös fejjel állította, hogy ez LILAAAA, a másik fele meg hogy KÉÉÉK... LILÁS KÉK. DE AZ MÉG KÉK!!! NEM ÉRTED?! Végül csak mosolyogtam, és mondtam, hogy nekem mindegy hogyan nevezzük, IMÁDOM. Ebbe a körbe tartozik A England Dancing with Nureyev-je is, China Glaze Queen B-je, akiket szintén nagyon szeretek. Moyra és pp kicsit kilógnak a sorból, rájuk még egy vad lilakedvelő is kéket mondana. 

Some say this is the true blue, some (like my partner) stare me in question marks in their eyes and ask me why I say blue to an obviously purple "thing". My favorite pair of leather gloves for winter dance on this marvelous margin. They are responsible for starting a heated family debate during Xmas, 2013. Half of the family was arguing with reddish heads and stated that this is PURPLE, the other half nodded and said BLUE!With PURPLE undertones. THIS IS STILL BLUE! WHY don't you understand? I was smiling and said I do not care how they call it I like them a lot. This circle also has A England's Dancing with Nureyev, China Glaze Queen B whom I also adore. Moyra and pp are different, even a hard core purple lover would say they are both blue.

F.U.N Lacquer - Anna, Colors by llarowe - A Lot More Help Sucking Up, Moyra - Isis
piCture pOlish - forget me not, Essie - Lapis of Luxury, F.U.N Lacquer - Starry Night of the Summer


9. Lila és Magenta / Purple and Magenta

Itt kicsit bajban voltam. Tipikusan nyári szín mindkettő (és azt hittem hogy szeretem is őket) viszont annyira nehezen akart összejönni hat darab lakk, hogy végül összevontam a két kategóriát. That's Shore Bright-ról Lexa írt nem rég, és akkor ő csodásan megfogalmazta, hogy miben rejlik a lakk egyedisége: valahol a lila és a pink közt van , persze kamera számára megfoghatatlan:) Mindegyik lakk teljesen új nekem, még nem hordtam őket teljes manikűrként.

I was in a trouble here. Both colors are typical for summer (and I thought I liked them both) but it was so hard to choose 6 polished that I had to merge these two color categories. Lexa already reviewed That's Shore Bright and she described it perfectly: a colour between purple and pink which can not be captured accurately by the camera:) All below polishes are brand new to me, never painted all 10 nails with them.

Barry M - Fuchsia, China Glaze - That's Shore Bright, Zoya - Carter
El Corazon - 523, Barry M - Magenta glitter, Dance Legend - Just Another Star


10. Babarózsaszín / Baby pink

Bár egész évben szeretek rózsaszínt hordani, nyáron kevésbé érzem vattacukorfelhősnek nyáron. 3 lakkot már viseltem a hatból, de most épp a (második) legolcsóbbra vagyok rákkattanva, hogy kipróbáljam - senki se mondja, hogy lakksznob vagyok :) Inkább használnám a Katy féle (20:16) lakk-gourmet jelzőt magamra. Flóra posztját itt, itt, itt és itt olvashatjátok a sea salt lakkokról, nekem nagyon meghozta a kedvem!

I love to wear baby pink all year round, but I feel less like a cotton candy cloud in the summer. I have already tried 3 of the below 6 polishes, but I am now really waiting to try the (second) cheapest form the bunch - you can not say I am a polish-snob I would rather use polish-gourmet (like Katy said in her may favorites) anyway. You can read Flora's review about the sea salt polishes hereherehere and here - her posts really got me in the mood for trying those lacquers.

China Glaze - Feel the Breeze, Barry M - Dragon Fruit, Models Own - Pink Veneer
Rival de Loop - Dreamland, Moyra - Actinia, Dance Legeng - Glam Rock


11. Korall / Coral

Ősszel és telen nem hordok korallt, ez tuti. Egyszer próbáltam múlt novemberben, és valami egészen érdekes volt az összhatás, többen megkérdezték, hogy beteg vagyok-e...Most nyáron kb kéthetente nagyon szívesen nyúlok majd ez után a szín után (persze a kékek és zöldek után). Egyedül Parist használtam  az alábiakk közül, és nagyon nagyon szerettem. A többit pedig már nagyon várom:)

I do not wear coral in fall and winter, that is for sure. Once I have tried it last November, and the overall outcome was.. well, interesting. Many colleagues asked if I was sick. But this summer, I will happily reach for these polishes (after the blues and greens of course). I only used Paris and loooved. Looking forward to try the 5 other:)

China Glaze - Neon and on and on, China Glaze- Shell-o, Models Own - Coral Glaze
Moyra - Orange Love, piCture pOlish - Paris, Essence - Off to Miami


12. Naracs és Barack / Orange and Peach

Kell indokolnom? Szerencsére a tipikus nyári színek közül ezt az egyet még  hideg hónapokban is megkockáztatom. A csodás Olia 8.43 hajfestéknek köszönhetően valami kis színharmónia tud kialakulni, a hajam, a bőröm és a körmeim közt. Nem terveztem titkolni, és azt hiszem a képeken is jól látszik, hogy a Lovely Baltic sand lakkja már csak félig van. Szerencsére van belőle tarcsi üvegem, de he meghallom, hogy esetleg ki fogják vonni, akkor rohanok a Rossmannba és felvásárolom a készletet. Múlt nyáron szinte el sem hagyta a lábujjaimat, és a Horvát tengerpartnak is elengedhetetlen kiegészítője lett. 

Should I even explain? Fortunately from the typical summer colors I am able to wear this one in colder months as well. Thanks to the gorgeous Olia 8.43 there is even a chance for a little color harmony forming (hair, skin, nails). I was not planning on hiding the fact that the Lovely Baltic sand bottle is really used. I also have a back up bottle, but as soon as I hear that they plan to discontinue it I will run to Rossmann and buy it all. Last summer it was on my toenails almost every day, and became crucial element of the Croatian seaside as well. 

China Glaze - Sun of a Peach, Barry M - Papaya, Miss Sporty - 452
Claire's - Stormy Day, Catrice - Bring me Peach, Lovely - Baltic Sand Nr.1

7 comments:

  1. Lesz ennyi nap nyáron, hogy mindegyik sorra kerüljön? :D
    Most nekem is összegyűlt pár lakkom, amit még SOHA nem kentem fel, van vagy 10 is, úgyhogy elhatároztam, hogy sorban megyek a lakkokkal és mindet felkenem, majd másik dobozkába teszem. Ez jó lesz szelektálásnak is, bár nem hiszem, hogy lenne menthetetlen lakkom. Bár a dobozokkal bajban vagyok, most 3 cipősdobozban vannak, egyikben a felkent, másikban a várakozó, harmadikban meg a fedő-alap-nyomdázós lakkok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szigorúan vettem és Június, Július, Augusztust vettem nyárnak, ami több nap, mint ahány lakkot kiválasztottam:). Szerintem lesz jó pár - főleg egy családon belül - akit majd valami nail arthoz használok, de nem akarok azért maximalista lenni, és nem fogom elbőgni magam, ha Szeptember elsejére nem sikerül mindet legalább egyszer használnom. A cipősdobozos megoldást próbáltam - most is ezeket a lakkokat egy halomba raktam, hogy közülük válogassak mikor manikűrre kerül a sor.

      Delete
  2. Gyönyörű színek, nagyon jó váltogatás! :) Szemet gyönyörködtető! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. örülök, hogy tetszenek:) ki is tettem a lakkos asztalomra egy papirt, amire mindegyik fel van pöttyintve, mert a doboz kicsit sok helyet foglalt...:(

      Delete
  3. Wow nagyon szuper bejegyzés lett!!!
    Tudnék csemegézni az biztos!!! És végre nem vagyok egyedül,hogy 'nem az évszaknak megfelelően lakkozok' :)
    Nekem rengeteg lakk van amit még nem próbáltam.....Most megfogadtam,hogy nem veszek lakkokat egy darabig,bármilyen nagy a csábítás.Sajnos olyan lakkom is van amit még SOHA nem próbáltam,amit kettő azaz "2 éve vettem...... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. köszi :):):)! Ma ráztam gatyába a lakkos nyilvántartó excelemet, egyenkent minden lakkot megneztem, hogy meg van-e meg, mi az amit esetleg nem írtam be. Az a 2 év kimondva nagyon hosszű időnek tűnik, de az a "baj" hogy 3-4 éve elkezdett eszeveszett mód felfelé ívelni csomó lakkos cég, és hihetetlen jó kollekciókat hoznak ki hónapról hónapra.

      Delete
  4. Úristen!!! Lőjjetek le! Ennyi lakk látványától sokkot kaptam. Hát,ha választanom kéne valakit,hogy melyik blogger helyében lennék,te lennél az :P Kíváncsi vagyok...most már egész nyáron árgus szemekkel figyelem a blogodat :D!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...