Monday, December 8, 2014

piCture pOlish - Grace stamped with Moyou Bridal

Sziasztok,

Menthetetlenül beleszerettem a piCture pOlish lakkokba... Először Bette és Eyre, utána Altered State és Solar Flare, utána pedig szép sorban jött a többi. Lassan kezdenek a körmeim a vállalható hosszúságúra megnőni - de még távol sem olyanok, mint amilyet szeretek. Sajnos a mutatóujjamon sikerült pár napja ismét tövig törni a körmömet. 

Ma Gracet hoztam el nektek egy kis MoYou Bridal nyomdázással. Ezt a rózsaszín-fehér csipkenyomdás kombót Sammynél láttam meg, és már akkor nagyon-nagyon-nagyon megtetszett. Pár napja boldog tulajdonosa lettem a kollekció 06os lemezének, amit ezzel a manikűrrel avatok fel. Azt hiszem "This is a beginning of a beautiful friendship", nagyon tetszenek a lemez mintái.

Amiket használtam:
Orly Bonder alap - Perfect nails
OPI My Very Fist Knockwurst - Marionnaud, Douglas, Müllerben beszerezhető
piCture pOlish Grace - Nailland
ősrégi Konad fehér nyomdázó lakk
MoYou Bridal 06 - Nailland
Seche Vite - Nailland

2 réteg MVFK, 1 réteg Grace




nyomdázva:




Hogy álltok a csipkés mintákkal? A fehér, "esküvős" megközelítésben szeretitek inkább vagy a fekete "dögös" csipke jön be?

5 comments:

  1. A kedvenceim a csipkés és rózsás minták! Nagyon tetszik a minta, talán a dögös fekete jobban bejön, de az ártatlan fehér is jöhet. :)

    ReplyDelete
  2. Csodaszép a PP lakk és hát a fehér még felerősíti az ártatlanságát, amit Erzsi is írt. :) Én egy kisebb mintát választanék, hogy több látszódjon a Grace-ből, de ez nem negatív kritika, csak személyes elképzelésem. :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép lakk :) A manikűr csodálatos lett !!

    ReplyDelete
  4. A csipkeminta nekem inkább fehér vagy ezüst színben tetszik. Megértem, hogy tetszenek a PP lakkok, ha tovább bírnák rajtam mint 2 nap, én is vettem volna többet. Szép lett a mani :)

    ReplyDelete
  5. Nem is tudom, hogy melyik csipkeszín jön be jobban, hol ez, hol az. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...