Sunday, December 21, 2014

ILNP - Neon Rosebud mattified (mini poszt)

Sziasztok,

Suzie kérésére csináltam még pár képet matt fedővel (Astor). Seche vite fedőlakkal szerintem fehér alapon néz ki jobban, viszont a mattosítás után valahogy pont megfordul a dolog... A fehérre kent multikróm elveszti a belső tüzét, a fekete viszont sokkal látványosabb lesz! Tegnap egész nap bal matt/jobb kéz fényesen rohangáltam, és 14 óra után is ugyanez maradt a benyomásom: mindkettő csodálatos, különleges és nem tudnék választani, hogy melyik tetszik jobban. Sajnos macro képekkel nem tudok szolgálni, ez a max közelség, amit a fényképezőm enged. 





Fényes vagy matt változat tetszik jobban? Szerintetek milyen színű alapon lenne még érdemes kipróbálni ez a pelyhes ulrtachrome lakkot?

5 comments:

  1. Köszönöm szépen a posztot, ez az, amit igazán egyik külföldi blogon sem találtam még meg összehasonlítva rendesen. Nagyon tetszik fekete alapon, mattítva! Gyönyörű <3

    ReplyDelete
  2. Nekem ezek a lakkok valahogy alapból nem tetszettek, de fekete alapon mattítva AWWW <3

    ReplyDelete
  3. Ómájgád, feketén mattítva valami brutálszép *.* Eddig nem vágytam ezt a lakkot, mert valami lilás-kékesre pályáztam, de ez is kívánságlistás lett, attól tartok :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...