Thursday, May 7, 2015

Game of Thrones - House Tully

Ezen a héten a Tully ház van soron, és kicsit előbb jelentkezem ezzel a manikűrrel:)



Sajnos nem teljesen úgy sikerült ez a manikűr, ahogy elterveztem és nem is tetszik különösebben, de a ház lobogóját elég jól visszaadja:)! Lehet, hogy egy MdU piros nyomdalakkal nagyobb lett volna a kontraszt, sajnos felülbecsültem, hogy mire képes az én őskori Manhattan-em. A házzal azonosulni nem nagyon tudok, annak ellenére, hogy jelmondatuk nagyon szimpatikus, és az összes kvíz szerint én lélekben ide tartozom.

Amiket használtam:
Orly Bonder (Perfect Nails)
A England Tristam (Nailland, Hypnotic Polish)
Manhattan P45 - nem tudom, hogy lehet-e még kapni, ha igen, akkor DM
Moyra szám és név nélküli ezüst 
MoYou London The Cookbook 12 (halak) 
MoYou London Sailor 04 (hullámvonal)
Seche Vite fedőlakk (Nailland, Hypnotic Polish)





Nézzétek meg a többiek munkáit is!

1 comment:

  1. Szerintem jó sikerült, halas is, a piros hullámok is megvannak! Nagyon jó a Tristam az ezüst nyomdázással.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...