Sunday, February 15, 2015

Dupe Vadász - Dark Blue holo

Sziasztok, 

Elég sokat nézegettem mostanában Edina és Zsuzsi blogját és lassan hatalmába kerített az érzés, hogy sej de jó is lehet ilyen összehasonlítós dupe vadászatot tartani! 




Mivel az egyik legfelkapottabb finis volt a holo 2014-ben (és remélem még sokáig az is marad) úgy gondoltam lekapom a polcomról a holo lakkokat és csinálok én is egy Julcsi féle gigahosszú posztot csilliárd képpel. Kb 20 percembe telt, mire rájöttem, hogy akárhogy is fogom gyömöszölni és masszírozni a képeket, egy posztba nem fér bele minden, ezért inkább pár naponta csepegtetem a "vadászat" képeit. 



Eredetileg a szivárvány színeit akartam követni a posztok sorrendjével, de végül külső javaslatra a sötétkékekkel kezdek, majd jönnek a teal lakkok, és így tovább. Aki már olvasott nálam lakkvéleményezést, az hozzászokhatott, hogy mindig ugyanazokat a tulajdonságokat veszem górcső alá (üveg, kupak, ecset, szín/finish, textúra, fedés, ár/elérhetőség). Ebben az új sorozatban nem fogok kitérni feltéten minden tulajdonságra, mivel első sorban a színeket tervezem hasonlítani.  Ha valaki épp választás előtt áll, remélem segítségére lesznek majd a képeim és a megosztott tapasztalatok 1-1 lakkal kapcsolatban. Most pedig jöjjenek a képek és ami a blogolás legjobb része - szubjektív véleménynyilvánítás :)!

Colour Alike - 495
Nagy előnye, hogy lehet kapni nálunk (Nailland), nem drága, valami hihetetlen jó az állaga és elég élénk színe van. Madlen beszélt rá a vásárlásra, mondván, hogy nagyon jól lehet nyomdázni vele. Erre még nem próbáltam, de már egy rétegben is elég jól fedett. Hátránya, hogy ha a másik három lakkhoz hasonlítva nézem, akkor sokkal kevésbé érvényesül a holo hatás. Ez persze lehet előny is, attól függ ki mit keres egy lakkban:)



CbL - Deanna, It's Blue
A már előző posztban említett Hypnotic Polish rendelés egyik áldozata volt ez a lakk. Még soha nem vettem CbLt, pár héttel ezelőttig nem is nagyon kacérkodtam a külföldről rendelés gondolatával. Mikor viszont megláttam a márka színeit és finisét végem volt. Nem is egy, hanem rögtön három darabot rendeltem, és nagyon valószínűnek tartom, hogy lesz még több is :). Mesés felkenni, és nagyon az én színem. Amit kicsit furcsának tartottam, hogy ennek a lakknak valahogy semi-sand finise van, mintha kis szemcsék lennének benne. Nem igazán tudom mire vélni a dolgot, mert ahhoz kevés, hogy textured lakk legyen tőle, ahhoz viszont már sok, hogy egyenletes legyen a felülete önmagában. Egy réteg HK fedőlakkal megoldódott a dolog. Mikor felkerült a fedőlakk, akkor kezdett el pompázni és tündökölni Deanna! A "legholósabb" a négy lakk közül.



ILNP - Summer Stargazing
Ennek a darabnak is megvan a maga különlegessége a kis társaságból - valami hihetetlen szép a kékje, és nem nyomja el a holo mennyisége. Igazi KÉK kék, nincs benne minimális zöld vagy lila sem. A fedése miatt kicsit aggódtam az első réteg után, de a második vékony adag megnyugtatott. Ez a lakk beszerezhető itthon a Naillandnél.




A England - Tristam
Utoljára került sor arra a lakkra, akire sokat vártam, és első A  England lakkjaim közt volt. Mai napig az egyik kedvencem, és inkább ő az éjszakai csillagnézős lakk, mint az előző. ITT már írtam róla részletesebben:). A többiek mellett látszik igazán a lilás kéksége, mikor önmagában viseltem eszembe sem jutott volna rá mást mondani, mint hogy kék. Ő is beszerezhető a Naillandnél - reméljük hamarosan lesz újra készleten.



Azt hiszem az első ránézésre is egyértelmű, hogy egyik lakk sem hasonlít annyira a másikra, hogy dupe-ot hirdessek. Valószínű, hogy egy kevésbé lakk-orientált lánynak nincs szüksége mind a négy darabra, de nekem teljesen logikus vásárlás volt az összes és nem is szándékozom megválni egyiktől sem. Nehéz lenne kedvencet választanom, de ha csak az egyiket vihetném magammal egy lakatlan szigetre (mert oda ugye nagyon kell a körömlakk), akkor az CbL Deanna lenne, mert ő a legfrissebb szerzemény:):)

EDIT: Azóta hozzám került F.U.N. Starry Night of the Summer... Nincsenek rá szavak, Edina és Zsuzsi képei csodásan visszaadják ezt a darabot! Remélem hamarosan lesz újra a Naillandben, mert bár elég borsos az ára, holóságban és színmélységben ő a legszebb.

Nektek melyik lakk tetszik legjobban? 

8 comments:

  1. Tényleg kifejezetten látható a különbség a négy lakk között. :) Azt nem tudnám megmondani, hogy melyik tetszik a legjobban, az ILNP Summer Stargazing abszolút szerelem nálam, viszont az A-England Tristam is, ami az első lakkom volt ettől a márkáktól, nem hiába. :)

    ReplyDelete
  2. Tristam <3 de vele elfogult vagyok. Az első Englandom és Katytól meg Renitől kaptam 2 éve szülinapomra...sajnos a fele el is fogyott a lakknak :D

    ReplyDelete
  3. A CA és a CbL nincs meg, és amúgy kicsit sem tetszik, az ILNP viszont gyönyörűséges és csodás és nyálcsorgatós, muszáj lesz megvennem. Ez a baj az ilyen posztokkal - eddig észre se vettem azt a lakkot. :D

    ReplyDelete
  4. Nekem a Tristam eddig kimaradt és pont ma csodálkoztam rá egy körömmargarétán. Nekem ott, picit félmattra száradva olyan igazi, szuper farmerkék volt, ami mindig, mindenhol bevethető. Erre este jössz ezzel a poszttal, hát kívánságlistás lett, egyértelműen. :D Mindegyik lakk gyönyörű! A Summer Stargazing nekem az igazi nyári égbolt és tartok tőle, hogy a CBL se ússza meg a beszerzést előbb-utóbb, mert hozzád hasonlóan én is belezúgtam a márkába. :))) El fogok adósodni, asszem... :D Nagyon jó lett a poszt, epedve várom a folytatást! :)

    ReplyDelete
  5. Köszönjük szépen, nagyon hasznos poszt lett! :) És külön köszi, hogy a kékkel kezdted. ;) Nekem a Summer Stargazing tetszik a legjobban, pont azért, amit te is említettél, hogy az a 4 közül az igazán kék. :)

    ReplyDelete
  6. Nagyon szeretem az összehasonlító posztokat, mert ha megvan valamelyik, akkor ahhoz képest tudok viszonytani, hogy kell-e a többi lakk, vagy sem :) A CA iránt most felkeltetted az érdeklődésemet, de az A-England is nagyon tetszik :)

    ReplyDelete
  7. Fú, jó kis poszt:) nekem is ötletet adtál hogy a tengernyi lilákat pakoljam egymás mellé

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...