Monday, September 1, 2014

OPI Solitaire

Sziasztok!

Sajnos kicsit kiütött a meleg, semmihez sem volt kedvem az elmúlt napokban a hideg vizes zuhanyon kívül...

OPI Bond Girls Solitaire lakkját kentem fel két napja este három vékony rétegben. A képeken is láthatjátok, azóta nem kopott semmit, pedig nekem 1-2 nap után a körömvégekről lekopik minden lakk. Nem lepattogzik, hanem szép egyenletesen lekopik, főleg a bal kezemen.

Sokszor kacérkodtam már fehér lakkal, mert az ugye milyen jól tud kinézni nyáron, mikor le van barnulva az ember. Ebben csak annyi a bibi, hogy én szinte soha nem barnulok, rögtön égek... Rajtam egy hét Görögország annyit fog, mint máson ha sétál 2 órát a Margitszigeten. Másik probléma, hogy nagyon nehéz olyan igazi fehér lakkot találni, ami nem csíkoz, és nem is 6 rétegben kell felkenni, hogy rendesen fedjen. Viszont úgy érzem, hogy ez a lakk bár fehér és ezüst, nem olyan vad látványra, mint egy sima krém finisű fehér lakk. Nagyon meg vagyok elégedve vele.


Ecset: kicsit szélesebbnek tűnt, mint az OPI többi sima lakk ecsete, de lehet hogy csak a lakk formulája miatt éreztem így. A kisujjamon kicsit trükközni kellett, hogy ne kenjem magam össze-vissza, a hüvelykujjamat 3 húzással fedte.
Üveg: a szokásos OPI fazon, kis duci :)! Ha valaki hajlamos leverni/kiönteni dolgokat, annak ajánlom, hogy figyeljen oda, mikor OPI lakkot használ - kicsit stabilabban is állhatna a talpán ez a fajta üveg.
Textúra: imáááádom :)!!! fehér shimmer alapban pici ezüst csillámok liquid sand finissel. Elég sűrű, nagyon kellemes a felvitele.
Ár/érték: 3000 Ft, 15 ml, de minden fillérjét megéri! Ha csak egy liquid sand lakkom lehetne, szerintem ezt választanám. Douglasban vettem.

És most jöjjenek a fotók :)

P1070485 by R Zsóka

P1070481 by R Zsóka

P1070504 by R Zsóka

P1070507 by R Zsóka

P1070503 by R Zsóka

P1070487 by R Zsóka

P1070489 by R Zsóka

P1070479 by R Zsóka

P1070480 by R Zsóka

P1070495 by R Zsóka



Nektek van liquid sand lakkotok? Mennyire jön be ez a finish?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...